Създаване на формуляри

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО
Advertisements

КУРСОВА РАБОТА по Информатика Задание 1 „Университетска библиотека”
Съдържание: 1.Създаване на база от данни „Курсови задачи” ,съдържаща информация за възложените задания на студентите. 2.Създаване на следните таблици:
Създаване на таблици.
Курсова работа на MS Access
Създаване на таблици.
За създаване на база данни „ремонт на автомобили“
Създаване на формуляри
Изготвили: Мириян Белянова, Фак. № Сани Христова, Фак. №
Сортиране на записите. Филтриране на записите, видове филтри
Същност на компютърната обработка. Създаване и редактиране на текст
Архивиране и разархивиране на файлови структури
Отчети.
Форматиране на документ
Редактиране на таблица
Същност на компютърната презентация
Създаване на база от данни
Рамки и запълвания. Списъци
Microsoft Office Microsoft Word.
Отпечатване на документ
Създаване и модифициране на таблици
Интерактивни презентации
Отпечатване на документи в Excel 2010
Същност на електронните таблици
Създаване на презентация
Вмъкване на обекти в текстов документ
Въведете подробностите за вашето събитието тук
Създаване на графики и диаграми
Създаване на циркулярни документи
Препис на презентация:

Създаване на формуляри

1. Формуляри Формулярът е обект на база данни, който се използва за въвеждане, редактиране или показване на данни. Създават се по различни начини: Чрез автоматично генериране на избрана таблица; Самостоятелно – в режим на проектиране Form Design; Чрез използване на помощна програма Wizard (Form Wizard); Могат да бъдат допълвани с различни графични елементи.

2. Автоматично генериране на формуляр Избира се конкретна таблица или заявка; Избира се меню Create - инструмент Form; 3 2 1 4

3. Създаване на формуляр в режим на проектиране Избира се меню Create – инструмент Form Design; Отваря се прозорец за проектиране на отчета; Отделните компоненти се добавят и настройват ръчно;

4. Създаване на отчет с използване на програма помощник От меню Create → инструмент Form Wizard

Отваря се диалогов прозорец Form Wizard: Падащ списък Tables/Queries - избира се таблицата или заявката на която правим формуляр; поле Available Fields – полета от избраната таблица или заявка; Избираме кои полета да се включат във формуляра (с бутон >, или всички - с бутон >>). Избраните полета се прехвърлят в полето Selected Fields; Бутон Next за следваща стъпка.

Избор на изглед за формуляра; Посочва се името на изгледа; Втора стъпка: Избор на изглед за формуляра; Посочва се името на изгледа; В лявото поле се показва как ще изглежда формулярът; Бутон Next за следваща стъпка.

Записва се името на формуляра; Бутон Finish за край; Трета стъпка: Записва се името на формуляра; Бутон Finish за край; Създаденият формуляр се отваря. В основния прозорец се показва обектът с неговото име.

2. Редактиране на формуляр А) промяна на име на поле: Маркира се името на формуляра; От меню Home – инструмент View; От списъка се избира Layout View;

Във формуляра се щраква два пъти върху името на полето и се записва новото име

Б) допълнителни настройки от лента Design могат да се добавят: нови полета (Controls); Лого (Logo), заглавие на формуляра (Title), дата и час (Date and Time) От лента Format се настройват шрифт, подравняване, запълване и др.

За излизане от режим редактиране: От меню Home – инструмент View; От списъка се избира Form View.

Въпроси и задачи: За какво се използват формулярите? Какви начини за създаване на формуляри в БД познавате? Опишете процедурата за автоматично генериране на формуляри. Опишете процедурата за генериране на формуляри чрез програма помощник Wizard.

Благодаря за вниманието!