Финансов отчет за 2017 г. за работата на ДСОПЛ Финансов отчет за 2017 г. за работата на ДСОПЛ
Какво наследихме ?
1 бракуван лаптоп 3 печата на Дружеството 1 договор с Виваком 8000 лв.
32 783,00 лв. 8 020,00 лв. 7639.61лв ИВЕНТ МЕНИДЖМЪНТ ТИЙМ ВЕСЕЛА ХРИСТОВА Командировъчни 321,00 лв. 40,00 лв. 2013 Трявна 18х 60 1080лв. 12 385,00 лв. 2013 с.Баня 16х60 960лв. 4 900,00 лв. 2014 Ставрос 3559.61лв. 5 520,00 лв. 60,00 лв. 2014 М.Бани 14х60 840лв. 138,00 лв. 800,00 лв. 2015 Трън 24х 60 1440лв 6 624,00 лв. 2015 с.Баня 30х60 1800лв 1 447,00 лв. 600,00 лв. 7639.61лв 1 448,00 лв. 32 783,00 лв. 240,00 лв. 1 300,00 лв. 300,00 лв. 1 700,00 лв. 200,00 лв. 500,00 лв. 8 020,00 лв.
Разходи за абонамент сп. Мед. Магазин 2012г. Шипчанов граждански договор сайт БОФИКО счетоводство БТК 4 000 лв. 1190.00 лв. 1 200,00 лв. 484,00 лв. 4000.00лв. 660.00 лв. 900,00 лв. 1 321,00 лв. 1 193,00 лв. 980.00 лв. 3 000,00 лв. 2 998,00 лв. 163.00 лв 3 653.00 лв. ВОЙНОВ и СИЕ МОНТАНА - кисело мляко сладолед ?!?!?! Разходи за одит 2012 Адвокатско съдр. Желев и Христов Разходи за обонамент оригинални текстове БТА 2016 1 000,00 лв. 2 000 лв. 950.00 лв. 438.00 1 400,00 лв. 300.00 лв. 2 400,00 лв. 1 250.00 лв.
Какво променихме? Спряхме тийм- билдингите Спряхме неизползваните телефони Спряхме неизгодните договори и услуги Платихме данъците Решихме да подпомагаме колеги Направихме отчисления към НСОПЛБ Закупихме техника за конференции и презентации
Финансов отчет за 2017 г. за работата на ДСОПЛ Финансов отчет за 2017 г. за работата на ДСОПЛ
Брутен приход – 42092 лв. Разход – 30645,90 лв. Приход - 11446,10 лв Брутен приход – 42092 лв Разход – 30645,90 лв Приход - 11446,10 лв . Начално салдо 2017 г. - 18372,65 лв Крайно салдо 2017 г. - 29818,75 лв Печалба + Начално салдо = Крайно салдо 2017 г. 11446,10лв +18372,65лв = 29818, 75 лв
НСОПЛБ
Проекто-бюджет за 2018
Очаквани приходи: 1. От конференции: 20 000 лева 2 Очаквани приходи: 1. От конференции: 20 000 лева 2.Постъпления от споразумение с д-р Василев 8 350лв. 3. Членски внос 2 500лв Общо 30 850лв.
Очаквани разходи: 1. Организиране и провеждане на конференции 16 000лв Очаквани разходи: 1. Организиране и провеждане на конференции 16 000лв. 2. Наем зала за УС 480 лв. 3. Счетоводни услуги 800 лв. 4. Данъци:2017г. 1800 лв. 5. Хостинг и домейн 80 лв. 6. Отчисления към НСОПЛБ 1250лв. 7. Дарения/фонд взаимопомощ 2 000лв. 6. Техника 210 лв. Общо: 22 410 лв. 30850-22410= +8 440 лв.салдо 2017
Благодаря за вниманието!