15 юни – 18 юни 2012 година К К “Албена”

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
автор и художник Люба Маркова
Advertisements

ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „НАУКА И ОБРАЗОВАНИЕ ЗА ИНТЕЛИГЕНТЕН РАСТЕЖ“ 2014 – 2020 г. НАПРЕДЪК НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО.
Педагогически опит в извънкласната и проектна дейност
Модели за преодоляване на агресивното поведение в ДГ „Звънче“
Проект „Бобче залепи и листенце направи”
С Е М И Н А Р Н А Т Е М А:. С Е М И Н А Р Н А Т Е М А:
на деца в театър и картини
СУ „СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ“
НЕДОВЪРШЕНАТА ПРИКАЗКА или... приказки без край
С Т Р А Т Е Г И Я ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРТНЬОРСТВО НА РУСЕНСКИЯ УНИВЕРСИТЕТ С БИЗНЕС СРЕДИТЕ ЗА ВИСОКО КАЧЕСТВО НА ОБУЧЕНИЕ.
СОУ „Иван Вазов“ град Мездра пилотно училище
КАМПАНИЯ НА МИНИСТЕРСТВО НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО И ХРАНИТЕ СЕПТЕМВРИ 2016 Г.
Мотивация за учене Споделяне на добри практики
Валентина Куцарова Мария Божилова
Диана Атанасова Милева
Нови хоризонти и възможности по пътя към успешната реализация
ОЦЕНКА НА ИНДИВИДУАЛНИТЕ ПОТРЕБНОСТИ НА ДЕЦА И УЧЕНИЦИ ОТ ЕПЛР В ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ И УЧИЛИЩАТА, ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОДКРЕПА ЗА ЛИЧНОСТНО.
Готовност на детето за училищен живот
“ТРИ СТЪПКИ КЪМ ЕДНА ЦЕЛ” Стратегия за взаимодействие със семейството на подготвителна група при ОДЗ “Мир” гр.Карнобат.
Препис на презентация:

15 юни – 18 юни 2012 година К К “Албена” Международна фестивална програма на детското творчесво Приятели на България 15 юни – 18 юни 2012 година К К “Албена”

ОДЗ “Мир” , гр. Карнобат – привлекателен център за деца и родители

„Светулка пътя ни ще озари” ТЕАТРАЛНО ИГРОВАТА ДЕЙНОСТ В ДЕТСКАТА ГРАДИНА Е НАСОЧЕНА КЪМ: Формиране на усет за хармония между реч и движение Разширяване на възможностите на децата за общуване и импровизация Приобщаване на децата към театралното изкуство

Формиране на положително отношение към театралното изкуство ВОДЕЩИ ЦЕЛИ Изграждане на естетически вкус и развиване на творческите способности на децата Формиране на положително отношение към театралното изкуство Създаване на условия за партньорство на всяко дете в театралния екип Създаване на подходяща среда за преживяване на положителни емоции и удовлетвореност от срещата на децата с различни герои и персонажи от любими приказки

РАБОТА С РОДИТЕЛИТЕ

Децата са усмихнати,емоционални и обичат приказките

МЕТОДИЧЕСДКА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА ЗАНИМАНИЯТА С КУКЛЕН ТЕАТЪР В ДЕТСКАТА ГРАДИНА Е СВЪРЗАНА С: Избор на художествени произведения Възприемане и литературен анализ Преобразуване на епическото произведение в драматургично Разпределяне на ролите Режисьорски и действен анализ Подбор на декор, изработване на кукли , реквизит

ИЗГРАЖДАНЕ НА ПОДХОДЯЩА ОБРАЗОВАТЕЛНА СРЕДА ПРЕДВАРИТЕЛНА ПОДГОТОВКА НА РЪКОВОДИТЕЛЯ ИЗРАБОТВАНЕ НА ПЛАН – ПРОГРАМА ЗА ДЕЙНОСТТА НА ГРУПАТА ИЗБОР НА МЕТОДИ И СРЕДСТВА НА РАБОТА ИЗГРАЖДАНЕ НА ПОДХОДЯЩА ОБРАЗОВАТЕЛНА СРЕДА

ТЕМАТИЧНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ “ЕСЕН В ГОРАТА” “КОЛЕДНИ ВЪЛШЕБСТВА” “ПОД СНЕГА” “БАБИНИ ПРИКАЗКИ КРАЙ ОГНИЩЕТО” “НА ТЕАТЪР” “ГОРСКИ ПРИКАЗКИ” “НИЕ – МАЛКИТЕ АРТИСТИ”

СРЕДСТВА ЗА ПОСТИГАНЕ НА ПОСТАВЕНИТЕ ЦЕЛИ

ИЗВОДИ Децата от предучилищна възраст с желание участват театралната дейност в детската градина Детската градина предлага подходяща педагогическа среда за грижовно отношение към вътрешния свят на детето Детското театрално творчество обогатява детето с нови преживявания Творческия процес развива индивидуалните качества на детската личност и изгражда естетически вкус

Благодарим за вниманието!