Курсова работа на MS Access

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
Същност и предназначение
Advertisements

УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО
Бази от данни и СУБД Основни понятия.
КУРСОВА РАБОТА по Информатика Задание 1 „Университетска библиотека”
Съдържание: 1.Създаване на база от данни „Курсови задачи” ,съдържаща информация за възложените задания на студентите. 2.Създаване на следните таблици:
Бази от данни и СУБД Основни понятия.
За създаване на база данни „ремонт на автомобили“
Създаване на формуляри
Почивно дело Разработили:
Изготвили: Мириян Белянова, Фак. № Сани Христова, Фак. №
Сортиране на записите. Филтриране на записите, видове филтри
Нека припомним: Какво е предназначението на програмата Excel?
Бази от данни Въведение
Начини за въвеждане на данни в СУБД
План на урока Информация 1. Определение 2. Свойства
Отчети.
MS Access – същност, предназначение, стартиране на екрана и приключване на работа с нея. Проектиране и създаване на нова база данни.
Създаване на база от данни
Създаване и модифициране на таблици
Създаване на формуляри
Същност на електронните таблици
ФОРМАТИРАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ ТАБЛИЦИ
Създаване на циркулярни документи
Препис на презентация:

Курсова работа на MS Access ( задание 6 )

Анализ на проблема За да решим определена приложна задача, каквато е настоящата като се стремим да автоматизираме и улесним дейностите, извършвани с цел нейното решаване и използваме MS Access.

Описание на проекта в БД За да започнем създаването на зададената база данни, първо отваряме програмата „Microsoft Access“ . Създаваме таблиците Prep, Disc, Izpit и Students. След това дефинираме колоните за избор и създаваме необходимите на функционирането на базата връзки.

Определяне на входните форми За целите на задачата имаме да създадем два вида форми – самостоятелни форми за обновяване на данните на таблиците Prep и Disc и форма с подформа, чрез която се обновяват данните в таблиците Students и Izpit.

Описание на създадените отчети Отчетите представляват начин за нагледно визуализиране на информацията, съдържаща се в базата данни. Данните за съставянето на отчета се намират с самато база данни. Тези, които са ни необходими избираме от дадена справка или таблица в процеса на създаване на отчета.

Описание на главната форма Главната форма представлява набор от бутони, които могат да изпълнябат различни финкции свързани с отварянето, затварянето, редактирането на формуляри, отчети и други.

Ивелина Манова и Мария Каменска от поток 181, група 1736 Изготвили: Ивелина Манова и Мария Каменска от поток 181, група 1736