Готовност на детето за училищен живот

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
КОДЕКС НА ТРУДА Глава единадесета Професионална квалификация Задължения на работодателя за поддържане и повишаване на професионалната квалификация на работниците.
Advertisements

Защо съм против въвеждане на портфолио?
Педагогически опит в извънкласната и проектна дейност
ПРИЕМ НА УЧЕНИЦИ В ПЪРВИ КЛАС
Ролята на образователния медиатор в училище
Модели за преодоляване на агресивното поведение в ДГ „Звънче“
Състояние на ромската образователна интеграция:
СУ "ОТЕЦ ПАИСИЙ" ГР. МАДАН ПРИЕМ ЗА УЧЕБНАТА Г.
СОУ „Иван Вазов“ град Мездра пилотно училище
ФОРМИРАНЕ НА ЕЗИКОВА ГРАМОТНОСТ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ”
Детето на пътя – със знания и опит
15 юни – 18 юни 2012 година К К “Албена”
Нови хоризонти и възможности по пътя към успешната реализация
СОУ “Отец Паисий” гр. Кърджали
ОЦЕНКА НА ИНДИВИДУАЛНИТЕ ПОТРЕБНОСТИ НА ДЕЦА И УЧЕНИЦИ ОТ ЕПЛР В ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ И УЧИЛИЩАТА, ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОДКРЕПА ЗА ЛИЧНОСТНО.
Уъркшоп на тема: „Модели за работа със семейства“
“ТРИ СТЪПКИ КЪМ ЕДНА ЦЕЛ” Стратегия за взаимодействие със семейството на подготвителна група при ОДЗ “Мир” гр.Карнобат.
Препис на презентация:

Готовност на детето за училищен живот Обединено детско заведение "Мир" Работна среща Готовност на детето за училищен живот 20 март 2012 г. ОУ "Хр. Смирненски" гр. Карнобат

предучилищно възпитание 130 години предучилищно възпитание в България

ДЕТСКАТА ГРАДИНА ЦЕНТЪР ЗА ДУХОВНОСТ КУЛТУРА ТОЛЕРАНТНОСТ

ЕВРОПЕЙСКИ МОДЕЛ НА ПОВЕДЕНИЕ в българското образование ДЕТСКАТА ГРАДИНА + НАЧАЛНОТО УЧИЛИЩЕ = ЕВРОПЕЙСКИ МОДЕЛ НА ПОВЕДЕНИЕ в българското образование

детската градина началното училище основна дейност игра учебна дейност

Подготовката на децата за училище - избор на подходи и технологии за преподаване - избор на технология за диагностика

Български език и литература

Математика

СПЕЦИФИЧНИТЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИ ТЕХНОЛОГИИ : СПЕЦИФИЧНИТЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИ ТЕХНОЛОГИИ : 1. Избор на педагого-родителска среда , на подходяща програма, програмна система или учебен комплект съобразен с маркерите на средата, в която живее детето. 2. Неговите права и отговорности. 3. Използваните в педагогическия процес интерактивни форми с адресат учител, родител и дете.

Интерактивните методи пътища , прилагани в качеството си модели за откриване на оригинални решения на учебни проблеми и задачи на взаимодействие и равнопоставеност между субектите

Интерактивни техники: Активизиращи игри: “Прогноза за времето”; “Плодова салата”; “Работа с постери”; “Групово съчиняване на история”; “Салата от приказки”; “Ако то си вълшебник”... Комуникативни игри: “Тъжната принцеса”; “”Разкажи ми...”; “Калпак мой триъгълен” ... Игри с пръсти.

Задължителни регламентирани 13 ситуации 12 задължителни нерегламентирани

Работа в екип

“Да измислим приказка” “Веселите рими” “Добър или лош” “В света на буквите” “Вълшебната гора” “Любими герои” “Да измислим приказка”

Автори Антоанета Заркова ОДЗ "Мир",гр.Карнобат директор Павлинка Начева ОДЗ "Мир", гр.Карнобат старши учител

Благодарим за вниманието!