Публикуване чрез Microsoft Office Publisher инж. Елена Гълбачева
1. Предназначение Microsoft Office Publisher е част от Microsoft Office. За създаване и споделяне както на публикации, така и на маркетингови материали като брошури, бюлетини, пощенски, поздравителни картички и др.
2. Създаване на публикация На базата на шаблони, които в последствие може да персонализирате; Избор от типове публикации, намиращи се в Backstage.
3. Промяна на тема Меню Page Design – група с инструменти Schemes
4. Вмъкване и персонализиране на съдържание Преди да се отпечата и разпространи дадена публикация, е добре тя да бъде прегледана за грешки в проекта и оформлението. Може да се вмъкват и да се персонализират галерии от вградени и онлайн градивни блокове, текстове, календари и др.
5. Печат на публикация File – Print Задават се принтер, брой копия, размер на листа, страници за отпечатване, цветно или в сиви полу-тонове.
6. Допълнителни функции А) контрол над проектирането – чрез секциите Layout и Page Setup на меню Page Design Б) добавяне на изображения – чрез контейнера за изображения
В) фина типография – избор на шрифтове OpenType (Gabriola, Candara, Cambria, Calibri) Г) рамки и акценти – Border and Accents от меню Insert, може да стилизирате публикациите, вмъквайки различни векторни рамки и акценти Д) марки и реклами – от меню Insert Advertisements