Предварителен списък на индикаторите

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „НАУКА И ОБРАЗОВАНИЕ ЗА ИНТЕЛИГЕНТЕН РАСТЕЖ“ 2014 – 2020 г. НАПРЕДЪК НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО.
Advertisements

МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ – ПЛЕВЕН
СРЕДНО ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ
Точка 4: Представяне, обсъждане и вземане на решение за над договаряне на наличния финансов ресурс по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен.
«Подкрепа за дуалната система на обучение“ 11-то заседание на Комитета за наблюдение гр. София, 29 май 2019 г.
РАБОТНА СРЕЩА НА ЕКСПЕРТИТЕ
ФОРМИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА КУЛТУРА НА ПРОЗРАЧНОСТ В СИСТЕМАТА НА ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ базови изисквания към правното регулиране на висшето.
С Т Р А Т Е Г И Я ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ПАРТНЬОРСТВО НА РУСЕНСКИЯ УНИВЕРСИТЕТ С БИЗНЕС СРЕДИТЕ ЗА ВИСОКО КАЧЕСТВО НА ОБУЧЕНИЕ.
Т. 6 Представяне, обсъждане и вземане на решение за изменение на Индикативната годишна работна програма (ИГРП) за 2019 г. на Оперативна програма „Наука.
Т. 7 Представяне, обсъждане и вземане на решение за одобрение на методология и критерии за подбор на операция „Студентски практики 2” 11-то заседание.
Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“
СОФИЯ, “ПРАКТИКА-О.К.” ООД
ИНФОРМАЦИОНЕН СЕМИНАР 2
УНИВЕРСИТЕТСКИ АНКЕТИ
Препис на презентация:

Предварителен списък на индикаторите РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА Предварителен списък на индикаторите

Първа група показатели УЧЕБЕН ПРОЦЕС Първа група показатели УЧЕБЕН ПРОЦЕС Акредитационна оценка на НАОА за професионалното направление Теоретична подготовка – средна оценка по скала от 0 до 100 на студентите за разнообразието от курсове, начини на преподаване и актуалност Практическа подготовка - средна оценка по скала от 0 до 100 на студентите

Преподаване – средна оценка на студентите за качеството на преподаване, възможността за обратна връзка и др. Участие в стажове – средна оценка на студентите за удовлетвореността им от стажовете и възможността за практическо прилагане на наученото Оценяване – средна оценка на студентите за наличието на ясни критерии и процедури

Ексклузивност на преподавателския състав – дял на преподавателите на трудов договор само в висшето училище Интензивност на обучението – среден брой часове на седмица, отделени за лекции, упражнения и самоподготовка от един студент Международна мобилност – процент на студентите, които са заявили, че в рамките на своето обучение във ВУ са участвали в програми за обмен на студенти

Брой специалности за обучение на бакалаври в професионално направление Брой специалности за обучение на магистри в професионално направление Брой регулирани специалности в професионално направление

Втора група показатели НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ Индекс на цитируемост на висшето училище по SCOPUS Индекс на цитируемост на висшето училище по Thomson Reuters – брой статииСтатии в научни списания по SCOPUS за периода от 2005 – 2010 година на 100 студента в професионалните направления, съответстващи на научната област

Статии в научни списания по Thomson Reuters - брой статии за периода от 2005 – 2010 година на 100 студента в професионалните направления, съответстващи на научната област Участие на студентите в НИД – брой на студентите, заявили че са участвали в поне една научноиследователска дейност (проекти, конференции и др.) Привлечени средства на студент за НИД – общ годишен размер

Съотношение докторанти/студенти Средства за НИД на студент – общ годишен размер на студент в това число държавна субсидия и др. средства Акредитирани специалности за обучението на докторанти по професионални направления Акредитирани специалности за обучението на докторанти във висшето училище Съотношение докторанти/студенти

Трета група УЧЕБНА СРЕДА Оценка на материалната база – средна оценка на студент по скала от 0 до 100 за материалното състояние Стопански инвентар – счетоводна стойност на студент за 2010 г. Стойност на сградите – счетоводна стойност за 2010 г. Стойност на оборудването - счетоводна стойност за 2010 г.

Учебен график – средна оценка на студент по скала от 0 до 100 на удобството и целесъобразността Оценка на библиотечния фонд – брой библиотечни единици (книги, списания и др.) на един студент Информационно обезпечение – средна оценка на студент Ползваемост на библиотечния фонд Учебна площ на студент Библиотечен фонд на студент

Четвърта група показатели СОЦИАЛНО-БИТОВИ И АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ Стипендии – среден доход на ВУ за стипендии на студент редовно обучение за 2010г. Студентки общежития – брой легла на 100 студента редовно и задочно обучение Удовлетвореност от социално- битовите условия – средна оценка на студент на условията за социален живот, спорт, хигиена

Оценки на административното обслужване – средна оценка от 0 до 100 на студент за работното време, достъпността на административните звена и наличието на достъп до електронни административни услуги във ВУ Подкрепа за кариерното развитие – средна оценка от 0 до 100 на студент за наличието на кариерен център във ВУ, възможностите за срещи с работодатели и предоставяне на информация

Пета група показатели ПРЕСТИЖ Среден успех от дипломата за завършено средно образование Престиж сред студентите - установен на база социологическо проучване по скала от 0 до 100 Първи избор на студентите при кандидатстване – процент на студентите Процент на чуждестранните студенти от общия брой в професионално направление

Шеста група показатели РЕАЛИЗАЦИЯ И ВРЪЗКА С ПАЗАРА НА ТРУДА Осигурителен доход на завършилите – среден месечен осигурителен доход на завършилите български училища през последните 4 години Безработица сред завършилите – процент на официално регистрираните безработни завършили през последните 4 години

Оценка на влиянието на процеса на обучението върху студентите за придобита увереност и реализираните полезни контакти – средна оценка на студент по скала от 0 до 100 Приложение на придобитото висше образование – процент на работещите по трудов договор сред завършилите през последните 4 години в област, отговаряща на придобитата степен на образование

Принос към осигурителната система – процент на завършилите социално осигурени към ноември 2011 година Регионална значимост – процент на студентите, които планират да се реализират професионално в областта, в която се намира ВУ