БЕЗОПАСНОСТ НЕПРЕКЪСНАТОСТ ДИРЕКТНОСТ ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТ КОМФОРТ СКОРОСТ

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
5-минутка По Безопасност на движението
Advertisements

Калин Димитров Инсмаркет г.
МОЯТА УЛИЦА.
ОБОБЩЕНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ Субсидии за спортни клубове;
Зони за сигурност и контролно-пропускателни пунктове на местата за провеждане на публични събития от програмата на Апостолическото посещение на Негово.
Опасните ситуации на пътя
АКТУАЛНИ МЕРКИ И ПОДМЕРКИ ЗА ПОДПОМАГАНЕ ПО ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ ЗА Г.
КАМПАНИЯ НА МИНИСТЕРСТВО НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО И ХРАНИТЕ СЕПТЕМВРИ 2016 Г.
2020 г г Заложени цели за 2020 г. Не повече от 388
Изготвил: Георги Георгиев Алексиев
ПЪТИЩА И УЛИЦИ, ПО КОИТО СЕ ДВИЖИМ
/ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ /
РЕГУЛИРАНЕ НА ДВИЖЕНИЕТО С ПЪТНИ ЗНАЦИ
ЕФЕКТИВНИ МЕРКИ ЗА ПРОДУКТИВНОСТТА И БЕЗОПАСНОСТТА НА ДМР
ДОГОВОР № BG161PO001/ /2009/010 ОБЩИНА ЛЯСКОВЕЦ
Препис на презентация:

БЕЗОПАСНОСТ НЕПРЕКЪСНАТОСТ ДИРЕКТНОСТ ПРИВЛЕКАТЕЛНОСТ КОМФОРТ СКОРОСТ КАКВО Е ВЕЛОАЛЕЯ?

Велосипедна лента (велолента) маркировката е непрекъсната линия препоръчителна цветна настилка не е разрешено използването на велолентата от автомобили за движение, маневри и спиране автомобилите могат да пресичат велолентата за достъп до имот или паркинг

Препоръчителна велосипедна лента маркировката е прекъсната линия настилката може и да не е цветна навлизането на автомобили е разрешено автомобилите могат да пресичат велолентата за достъп до имот или паркинг

Велосипедна алея (велоалея) главни велосипедни маршрути високо ниво на безопасност, привлекателност и комфорт в Правилника за прилагане на Закона за движение по пътищата (последно изменение от август 2012 г.), обозначението е със знак Г14 "Задължителен път само за велосипедисти“. на автомобилите не е разрешено да паркират върху велоалеята физическото отделяне от платното за движение може да се постигне чрез хоризонтално отделяне – разделителна ивица, бордюр, антипаркинг колчета и др., или вертикално на различно ниво – на нивото на тротоара или на междинно ниво спрямо него и пътното платно.

Велосипеден булевард (велобулевард) “Автомобилът е гост” вид споделен път главни велосипедни маршрути нискa интензивност на моторизираното движение велосипедистите доминират физически и визуално предимство на велосипедистите – на пътя, на кръстовища високо ниво на безопасност, привлекателност и комфорт

Самостоятелни велосипедни алеи път само за велосипедисти двупосочно движение следва собствен маршрут обикновено през незастроени райони осигуряване на социална безопасност – среда, осветление

Двупосочно движение на велосипедисти по еднопосочни улици повече маршрути за велосипедистите велосипедистите в посоката на движение по улицата карат на автомобилното платно за обратното движение на велосипедистите - велолента или велоалея отделяне на обратното велосипедно движение в началото на улицата с остров

Каране на велосипед в пешеходни зони велосипедисти и пешеходци нямат голяма разлика в маса и скорост разрешаването на велосипедисти в зоните без автомобили: подобрява обслужването на зоната (непрекъснатост на веломрежата) намалява заобикалянията за велосипедистите (директност на веломрежата) Степени на споделяне споделяне без ограничения споделяне с ограничения в пиковия час забрана Споделяне и разделяне много пешеходци – разделяне, алтернативен маршрут малко пешеходци – споделяне, без допълнителна инфраструктура

Зони с ограничение на скоростта 30 км/ч и жилищни зони Успокояване на трафика: Ограничение на скоростта 30 км/ч Подобряване на пътната безопасност намалява възможността да се случи произшествие намалява тежестта на последствията Подобряване на средата Мерки за успокояване на трафика Пренасочване на транзитния трафик

НАРЕДБА№ 2 ОТ 29 ЮНИ 2004 Г. ЗА ПЛАНИРАНЕ И ПРОЕКТИРАНЕ НА КОМУНИКАЦИОННО- ТРАНСПОРТНИТЕ СИСТЕМИ НА УРБАНИЗИРАНИТЕ ТЕРИТОРИИ Приложение № 37 към чл.117, ал.2, чл.118, ал.4 и 5 и чл.120

ТАБЛИЦА НА ВИДОВЕТЕ ВЕЛОСИПЕДНИ ПЪТИЩА СПОРЕД ЕВРОПЕЙСКИТЕ ПРЕПОРЪКИ