27 юни 2019 г., к. к. Боровец Хотел „Рила“, зала „Боровец и Мусала“

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
ПРЕВЕНЦИЯ НА ПОЛИЦЕЙСКОТО НАСИЛИЕ
Advertisements

Бази от данни и СУБД Основни понятия.
“Е-МРЕЖА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ В ОБЩИНА СМОЛЯН”
Електронни адреси. Адрес на електронна поща
ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ – СОФИЯ. СОФТУЕРНА ГРУПА АКСТЪР
Удовлетвореност на потребителите на административни услуги в Регионално управление на образованието - Благоевград.
Бази от данни Въведение
Заглавие на събитието Въведение за събитието Подзаглавие на събитието
ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № / Г
Държавна агенция „Електронно управление“
ПРОЕКТ “е-администрация” състояние и перспективи
Проект „Политики за пълноценно европейско развитие на община Никопол”
Препис на презентация:

27 юни 2019 г., к. к. Боровец Хотел „Рила“, зала „Боровец и Мусала“ Заключителна конференция Мандат 2015 – 2019 Дискусионен форум: експертизата на секретарите и експертите 27 юни 2019 г., к. к. Боровец Хотел „Рила“, зала „Боровец и Мусала“

Община Родопи с иновативна телекомуникационна услуга Община Родопи с иновативна телекомуникационна услуга

Иновативната администрация в услуга на гражданите Една от целите ни е модернизиране на общината във всеки един аспект и максимално да улесним достъпа на жителите до услугите на администрацията. От началото на 2018 година: Оптимизирахме и обновихме интернет страницата си на ниво управление на процеси, прилагане и обработка на информация. Предоставихме иновативна телекомуникационна услуга с възможност на гражданите да осъществят връзка с администрацията безплатно и удобно.

Иновативната администрация в услуга на гражданите Какво наложи промените? Възможността да улесним връзката между администрацията ни и гражданите на общината като: Спестено време, усилия и финансови средства на жителите в търсене на правилният служител и телефон за контакт. Получаване на информация за движение на преписки Точна информация за услуги, телефони за контакти, кметства и институции. Получени множество сигнали от несъществуващи личности и с неистинно съдържание.

Иновативната администрация в услуга на гражданите Внедрихме: Предоставяне на услуга за безплатна телефонна комуникация, между гражданите и администрацията на общината, с цел предоставяне на гражданите улеснен достъп до услугите на община Родопи.

Иновативната администрация в услуга на гражданите Системата ни дава възможност: Да използваме вече съществуващи телефони и номера. Free Call разговорите се получават на посочените от нас телефони. Граждани от всички държави от цял могат да избират напълно безплатно посочените за контакт телефони. Разговорите, могат да бъдат записани и съхранявани за период от 1 месец. Така, че да се прослушат при нужда. Показване на географската локация, мястото, от което е осъществено обаждането. Връзката със сървърите на freecallinc.com е криптирана. Всички данни са криптирани и са достъпни единствено за притежателя на паролата за достъп. Системата има сертификат за сигурност GeoTrust.

Иновативната администрация в услуга на гражданите Така изглежда бутона за безплатно обаждане и съобщение:

Иновативната администрация в услуга на гражданите Изглeд на Free Call Линк на страница за контакти. Предоставя допълнителна възможност, с която телефоните на сайта са превърнати в Линкове за безплатно обаждане. Тоест, когато посетителя натисне на линка, се свързва (безплатно от цял свят) с посочения телефон.

Иновативната администрация в услуга на гражданите Административен панел Проследява статистика за обажданията и съобщенията през лесния за ползване административен панел.

Иновативната администрация в услуга на гражданите Виждаме пълна информация за обажданията, включително географската локация на обаждащия се:

Иновативната администрация в услуга на гражданите Запис на разговорите ни дава възможност да прослушаме отново всеки един разговор.

Иновативната администрация в услуга на гражданите Чрез системата: имаме възможност да определим местоположението на лицето, което подава сигнал и/или осъществява разговор. всеки разговор се записва, което ни дава възможност да следим и за качеството на обслужване, отношението на служителите, както и към тях. Да получим обратна връзка. след работно време, системата дава възможност за улеснено изпращане на сигнала към пощата на общината. при липса на микрофон в устройството, от което гражданите желаят да осъществят разговор, системата дава възможност гражданите да оставят телефон за контакт, на който администрацията да върне обаждане в рамките на 10 минути.

Иновативната администрация в услуга на гражданите БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИМАНИЕТО!