КЪДЕ се случи... ПГ "Генерал Владимир Заимов" гр. Сопот

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
СЕКСУАЛНО ВЪЗПИТАНИЕ И МЕРКИ ЗА ЗАЩИТА НА ДЕЦАТА ОТ СЕКСУАЛНО ПОСЕГАТЕЛСТВО НАЦИОНАЛНО ПРЕДСТАВИТЕЛНО ИЗСЛЕДВАНЕ СРЕД РОДИТЕЛИ И НАСТОЙНИЦИ НА ДЕЦА НА.
Advertisements

Ролята на образователния медиатор в училище
ОБЩЕСТВЕН СЪВЕТ ДЕЙНОСТИ ПО СЪЗДАВАНЕ И ОРГАНИЗАЦИЯ
Сдружение “Знание, успех, промяна”
Моят Пазарджик през моя обектив
Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“
PEER – Участие преживяване и овластяване на ромски младежи
Я . А . Коменски в най-дълбокия да бъде учител
ОЦЕНКА НА ИНДИВИДУАЛНИТЕ ПОТРЕБНОСТИ НА ДЕЦА И УЧЕНИЦИ ОТ ЕПЛР В ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ И УЧИЛИЩАТА, ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОДКРЕПА ЗА ЛИЧНОСТНО.
Уъркшоп на тема: „Модели за работа със семейства“
Готовност на детето за училищен живот
Външна оценка на проект на ФЗНД „ПО-ЗАЩИТЕНИ ДЕЦА“
проект на с подкрепата на
“ТРИ СТЪПКИ КЪМ ЕДНА ЦЕЛ” Стратегия за взаимодействие със семейството на подготвителна група при ОДЗ “Мир” гр.Карнобат.
ПРОЦЕСЪТ НА ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ И УЧАСТИЕТО НА РАБОТНИЦИТЕ
Препис на презентация:

ГРУПАТА НА НИКИ, ЖОРО, ТЕО, НАНСИ, ДЕНИЦА И БОЯН – НАШИЯТ ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ОПИТ

КЪДЕ се случи... ПГ "Генерал Владимир Заимов" гр. Сопот КЪДЕ се случи... ПГ "Генерал Владимир Заимов" гр. Сопот

КОЙ участва Събиране на групата: младежи от различни етнически групи всички са от едно училище доброволно Как участва директорът - въпрос и отговор с многоточие ...

Снимка на групата

КАКВО се случи в нашите 7 срещи... Минахме през стъпките на Action research … и играхме, работейки целенасочено за подобряване на умения като: екипна работа, вземане на решение .... Снимка от игрите?????

Гласът на децата Имат нужда от ПРОСТРАНСТВО, което да усещат свое и в което да споделят Някой, който ДА ГИ ЧУЕ ... и някой, който ДА ГИ ПОДКРЕПИ СКУКАТА

Стимулиране на детското участие в училищен контекст Стимулиране на детското участие в училищен контекст Как се събира групата? Броят на децата в групата е важен. Къде се провеждат срещите? Да поставим „рамки“ на доброволното участие... ПОЗИТИВНАТА ОБРАТНА ВРЪЗКА към децата през целия процес на работа

И още нещо ... Говоренето за „детското участие“ е говорене за „участието на възрастните“ – взаимен процес на обмяна на информация и диалог. Готови ли са учителите и администрацията да разбират, признават, зачитат и подкрепят правото на децата да променят мястото, в което учат?