Информационна кампания на Министерството на финансите

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
Име: Популяризиране на предимствата за инвестиране в България
Advertisements

Проект на Закон за доброволчеството
АКТУАЛИЗИРАН ДОКУМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ОБЛАСТНАТА СТРАТЕГИЯ ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ НА ОБЛАСТ БЛАГОЕВГРАД Изготвил: Прайм Консултинг.
ЦЕНТЪР ЗА ИНОВАЦИИ И ТЕХНОЛОГИЧЕН ТРАНСФЕР - ГЛОБАЛ ЕООД
СОУ „Иван Вазов“ град Мездра пилотно училище
Т. 6 Представяне, обсъждане и вземане на решение за изменение на Индикативната годишна работна програма (ИГРП) за 2019 г. на Оперативна програма „Наука.
Предварителен списък на индикаторите
КАМПАНИЯ НА МИНИСТЕРСТВО НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО И ХРАНИТЕ СЕПТЕМВРИ 2016 Г.
Механизми и инструменти за финансиране на ВиК сектора
Препис на презентация:

Информационна кампания на Министерството на финансите ИНСТИТУТ ЗА МАРКЕТИНГ И СОЦИАЛНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ Изследване на готовността и информираността за усвояването на структурните фондове (бенефициенти и журналисти)

Параметри на изследването Възложител на изследването Министерство на финансите Реализация на изследването MБМД КОНСУЛТИНГ ЕООД тел. 944 20 26, 946 11 83 Интернет адрес: www.mbmd.net Електронна поща: office@mbmd.net Период на провеждане 28.02. – 07.03.2007 г. Обем на извадката 302 интервюта с представители на бизнеса; 100 интервюта с представители на НПО; 100 интервюта с представители на местната власт; 100 интервюта с журналисти; 100 интервюта с представители на консултантски организации; Метод на формиране на извадката Случайна извадка Метод на регистрация на информацията Пряко индивидуално интервю по местоработата на респондентите

Очаквания към усвояване на еврофондовете

Трудности при усвояването на еврофондовете

Дял на положителните оценки за готовността за усвояване на еврофондовете Бенефициенти Журналисти Местни власти 65% 37% НПО 61% 59% Бизнес 39% 57%

Намерение за кандидатстване за структурните фондове

Предпочитани сфери за кандидатстване Бизнес - земеделие Консултанти – земеделие НПО – образование Местни власти - регионално развитие Сред посочилите “категорично да” Бизнес - строителство НПО – социална дейност Местни власти – социална дейност и регионално развитие Сред посочилите “по-скоро да”

Дялове на организациите, неразполагащи със специалисти, подготвени за работа със структурните фондове

Желание за ползване на консултанти при разработване на проекти

Търсили информация за структурните фондове

Необходима информация във връзка със структурните фондове на ЕС Бизнес възможности за финансиране; механизми за кандидатстване; Неправителствени организации Местни власти критерии за кандидатстване; Журналисти разработване на проекти;

Най-предпочитани източници за информация Интернет Държавни институции Специализирани издания Евро – инфо центрове Семинари, обучения Бенефициенти Медии Журналисти

Ползване на сайта www.eufunds.bg

ИНСТИТУТ ЗА МАРКЕТИНГ И СОЦИАЛНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ Информационна кампания на Министерството на финансите ИНСТИТУТ ЗА МАРКЕТИНГ И СОЦИАЛНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ