Удовлетвореност на потребителите на административни услуги в Регионално управление на образованието - Благоевград.

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
“Е-МРЕЖА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ В ОБЩИНА СМОЛЯН”
Advertisements

РОДИТЕЛСКА СРЕЩА ЗА ПРИЕМ НА УЧЕНИЦИ СЛЕД ЗАВЪРШЕН VII КЛАС
МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ – ПЛЕВЕН
Проект „Подобряване на ефективността и ефикасността на администрацията на Община Свищов”
ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № / Г
АКТУАЛИЗИРАН ДОКУМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ОБЛАСТНАТА СТРАТЕГИЯ ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ НА ОБЛАСТ БЛАГОЕВГРАД Изготвил: Прайм Консултинг.
Т. 6 Представяне, обсъждане и вземане на решение за изменение на Индикативната годишна работна програма (ИГРП) за 2019 г. на Оперативна програма „Наука.
Предварителен списък на индикаторите
Държавна агенция „Електронно управление“
УНИВЕРСИТЕТСКИ АНКЕТИ
27 юни 2019 г., к. к. Боровец Хотел „Рила“, зала „Боровец и Мусала“
Препис на презентация:

Удовлетвореност на потребителите на административни услуги в Регионално управление на образованието - Благоевград

Резултати от анкетно проучване Резултати от анкетно проучване (проведено в периода януари – юни 2017 г.)

Провеждане на проучването В периода януари – юни 2017 г. са предоставени 1054 административни услуги, свързани с признаване на завършени етапи на училищно обучение или степени на образование и професионална квалификация по документи, издадени от училища на чужди държави. За същия период от потребителите на административни услуги са попълнени общо 35 анкетни карти.

Провеждане на проучването Проучването се провежда чрез попълване на анкетни карти от потребителите. Анкетните карти са налични на хартиен носител в стаята за административно обслужване и в електронен вид на интернет страницата на РУО - Благоевград.

Обща информация за потребителите на административни услуги Преобладаващата част от потребителите са в активна трудоспособна възраст (между 25 и 55 години). Всички анкетирани имат завършено средно или висше образование. Основната част от заявителите на административни услуги са работещи (71%) и работодатели (17%).

Данни за пол, възраст, образование и социално положение на анкетираните лица

Достъпност на информацията за предлаганите административни услуги Повече от половината анкетирани са получили информация за административните услуги директно от РУО - Благоевград – от интернет страницата на РУО (29%), в телефонен разговор със служител (21%) и от информационното табло (16%). Преобладаващата част от потребителите (94%) не са срещнали трудности при информирането си. 77% от запитаните са ползвали административните услуги на РУО и друг път.

Откъде получихте първоначална информация за извършваните от РУО - Благоевград услуги?

Лесно ли открихте информация за интересуващата Ви административна услуга?

Ползвали ли сте досега услугите на нашата администрация?

Разбираемост на предоставяната информация в различни форми 86 % от потребителите определят като изчерпателна както информацията в писмена форма, така и получената от служителите в стаята за административно обслужване. Повече от 83 % от запитаните определят получената информация за административните услуги, извършвани от РУО - Благоевград, като разбираема и точна.

Изчерпателна ли е представената Ви информация в писмена форма: формуляри, указания, Харта на клиента и др.?

Разбираема ли е представената Ви информация в писмена форма: формуляри, указания, Харта на клиента и др.?

Считате ли, че информацията, която получихте от служителите в стаята за административно обслужване,е изчерпателна?

Считате ли, че информацията, която получихте от служителите в стаята за административно обслужване, е разбираема?

Считате ли, че информацията, която получихте от служителите в стаята за административно обслужване, е точна?

Удовлетвореност от нововъведенията в административното обслужване в РУО-Благоевград Осигуряването на възможност за изпращане и получаване на подадените документи по пощата представлява улеснение за 46% от потребителите. 71% от анкетираните се възползват и от възможността да заплатят дължимите такси чрез ПОС терминално устройство на място в РУО – Благоевград.

Ползвате ли въведените нови канали за достъп до услугите ‐ изпращане и получаване на документи по пощата?

Ползвате ли осигурения нов канал за заплащане на дължими държавни такси чрез ПОС терминално устройство в РУО Благоевград?

Срокове за изпълнение и корупционен риск Всички потребителите на административни услуги считат, че сроковете за изпълнение се спазват. Нито един от анкетираните не посочва да се е сблъсквал с корупционни практики, използвайки административните услуги на РУО - Благоевград. Преобладаваща част от запитаните са заявили, че биха информирали МОН (59%) или медиите (19%), в случай че станат свидетели на корупционни действия.

Спазват ли се сроковете за извършване на заявена от Вас административна услуга?

Сблъсквали ли сте се с явлението корупция в качеството си на потребител на административни услуги в РУО-Благоевград?

Как бихте реагирали, ако станете свидетел на даден/приет подкуп?

Доволни ли сте от обслужването?

Удовлетвореност на потребителите на административни услуги в РУО -Благоевград 94% от попълнилите анкетни карти заявяват, че са доволни от административното обслужване в РУО-Благоевград Потребителите считат за коректно и професионално предоставеното административно обслужване от страна на служителите в РУО - Благовеград.