Спортът като инструмент за изграждане и управление на корпоративната репутация Николай Бойков Client Service Manager.

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
Лидерството като фактор за успешното развитие на библиотеките в 21 век
Advertisements

Модели за преодоляване на агресивното поведение в ДГ „Звънче“
УСПЕШНО ПОВЕДЕНИЕ НА МЛАДАТА ДАМА И МЛАДИЯ ГОСПОДИН
СОУ „Иван Вазов“ град Мездра пилотно училище
Сдружение “На ти с природата”
2020 г г Заложени цели за 2020 г. Не повече от 388
ОП “Развитие на човешките ресурси”
Външна оценка на проект на ФЗНД „ПО-ЗАЩИТЕНИ ДЕЦА“
Препис на презентация:

Спортът като инструмент за изграждане и управление на корпоративната репутация Николай Бойков Client Service Manager

КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ

SPECULUM

КОЕФИЦИЕНТ НА КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ Емоционален апел Продукти и услуги Визия и ръководство Работна среда Финансови резултати Социална отговорност The Corporate Reputation Quotient of Harris-Fombrun е обширен и изчерпателен метод за измерване на корпоративната репутация.

КОЕФИЦИЕНТ НА КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ Емоционален апел Работна среда Добро отношение към компанията Уважение към компанията Доверие в компанията Добре организирана Изглежда като комапания, на която е добре да си служител Доволни / лоялни служители Продукти и услуги Финансови резултати Защитава своите продукти / услуги Висококачествени продукти / услуги Разработва / предлага иновативни продукти /услуги Предлага стойностни / полезни продукти ( good value) Финансов отчет Прогнози за бъдещо развитие Изпреварва конкурентите си Предлага стойностни / полезни продукти ( good value) Визия и ръководство Социална отговорност Отличен мениджърски екип Ясна визия за бъдещето Открива /възползва се от възможностите, които пазара предлага Подкрепя благородни каузи Отговорно поведение Отнася се добре към хората

КОЕФИЦИЕНТ НА КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ Емоционален апел Работна среда Добро отношение към компанията Уважение към компанията Доверие в компанията Добре организирана Изглежда като комапания, на която е добре да си служител Доволни / лоялни служители Продукти и услуги Финансови резултати Защитава своите продукти / услуги Висококачествени продукти / услуги Разработва / предлага иновативни продукти /услуги Предлага стойностни / полезни продукти ( good value) Финансов отчет Прогнози за бъдещо развитие Изпреварва конкурентите си Визия и ръководство Социална отговорност Отличен мениджърски екип Ясна визия за бъдещето Открива /възползва се от възможностите, които пазара предлага Подкрепя благородни каузи Отговорно поведение Отнася се добре към хората

СПОРТ СПОРТЪТ КАТО КОМУНИКАЦИОНЕН ИНСТРУМЕНТ транслиране на емоцията към компанията изграждане на позитивна нагласа към компанията СПОРТ насърчаване на служителите подкрепа за марката/ите

КАК ИЗГЛЕЖДА ВСИЧКО ТОВА ПРИЛОЖЕНО КАК ИЗГЛЕЖДА ВСИЧКО ТОВА ПРИЛОЖЕНО НА ПРАКТИКА

ИВЕТ ЛАЛОВА

Пример 1 бързина динамика успех младост ИВЕТ ЛАЛОВА сила воля устрем

АЛБЕНА ДЕНКОВА МАКСИМ СТАВИСКИ

Пример 2

Пример 2 АЛБЕНА ДЕНКОВА МАКСИМ СТАВИСКИ европейски шампиони динамика успех грация АЛБЕНА ДЕНКОВА МАКСИМ СТАВИСКИ сила вдъхновение воля

ГОЛФ

Пример 3

Пример 3 ГОЛФ престиж открити взаимоотношения успех индивидуализъм концентрация последователност

КРУМ ДОНЧЕВ

Пример 4 скорост динамика воля мощ КРУМ ДОНЧЕВ дух работа в екип

Благодаря за вниманието