проект на с подкрепата на

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
Изработване на албум – споменик в края на 4 клас
Advertisements

Защо съм против въвеждане на портфолио?
Швейцарска подкрепа за въвеждане принципите на дуалното обучение в българската образователна система Пазарджик, 9 февруари 2017.
«Подкрепа за дуалната система на обучение“ 11-то заседание на Комитета за наблюдение гр. София, 29 май 2019 г.
СУ „СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ“
СОУ „Иван Вазов“ град Мездра пилотно училище
Тренинг в Благоевград 12 – 14 декември, 2008 г..
Т. 7 Представяне, обсъждане и вземане на решение за одобрение на методология и критерии за подбор на операция „Студентски практики 2” 11-то заседание.
Задочната форма на обучение в ПГПТ “А. Ц. Буров” - Русе
КЛУБ “ЛИДЕРСТВО”.
Нови хоризонти и възможности по пътя към успешната реализация
Уъркшоп на тема: „Модели за работа със семейства“
Моят най-добър Приятел
Препис на презентация:

проект на с подкрепата на проект на с подкрепата на

5 интензивни дни 18 ученици от 12 града в България 7 стипендианти

Себепознание Изследване на силни страни, умения и интереси Личен маркетинг Развитие на умения за себе-представяне чрез CV, мотивационно писмо, интервю, презентация; Светът на професиите Изследване тенденциите, нуждите и изискванията на съвременния пазар на труда Светът на образованието Критерии за избор на специалност, държава и университет. Процес по кандидатстване.

Умения: работа в екип организираност и управление на времето самонаблюдение творческо мислене аналитично мислене адаптивност презентационни умения целеполагане

РЕЗУЛТАТИ 73% в началото, 98% в края Ученици, които споделят, че познават добре своите силни страни, умения и интереси: 73% в началото, 98% в края Ученици, които са наясно с какво искат да се занимават след като завършат училище: 60% в началото, 100% в края Ученици, които са наясно какви стъпки да предприемат, за да се реализират в желана от тях област: 47% в началото, 94% в края Ученици, които се чувстват уверени да говорят пред публика: 50% в началото, 80% в края

РЕЗУЛТАТИ Ученици, които са запознати с тенденциите, нуждите и изискванията на съвременния пазар на труда: 61% в началото, 99% в края Ученици, които се чувстват уверени, че могат успешно да кандидатстват за стаж/университет/работа: 36% в началото, 64% в края Ученици, които се чувстват уверени да си поставят ясни цели и да правят план за осъществяването им: 53% в началото, 78% в края

„ Много по-уверена съм да говоря пред публика, да импровизирам, когато се налага, да споделям идеите и мнението си много по-свободно.“ „ Научих се да бъда уверен, да бъда себе си, да си поставям възможни за изпълнение цели и да ги постигам. “ „ Научих много интересни неща за университетите и за общуването с хора.“ „Сега съм по-уверен, по-малко се притеснявам и влияя от чуждото мнение. Бях скептично настроен, а сега съм позитивен човек. Намерих много приятели и станах по-дружелюбна.“ „Работата в екип, комуникиционните и творческите ми умения се подобриха. Имам по-добра представа какво трябва да развия в себе си и как да го направя. Всякаш подредих информацията в главата си, относно специалността, в която искам да се развивам.“ „Имам по-реална представа за себе си и ще започна да се развивам в повече области. Станах по-организирана...“

ЗА КОНТАКТИ Елена Георгиева course@wishbox.org +359 819 319