Изтегляне на презентация
Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте
1
Ефективна организация на работата с медиите
Основни правила за изграждане на ефективни вътрешни и външни комуникации
2
Златното правило на комуникацията
3
Златното правило на комуникацията
Ако не са ме чули...
4
Златното правило на комуникацията
Ако не са ме чули... Значи не съм го казал.
5
ОСНОВНИ ПРАВИЛА ЗА РАБОТА С МЕДИИТЕ
6
ОСНОВНИ ПРАВИЛА ЗА РАБОТА С МЕДИИТЕ
1. Какво ще напишат медиите за нас е НАША РАБОТА
7
ОСНОВНИ ПРАВИЛА ЗА РАБОТА С МЕДИИТЕ
1. Какво ще напишат медиите за нас е НАША РАБОТА 2. Медиите не могат /а и не бива/ да бъдат контролирани. Независимите вършат по-добра работа /и за нас/.
8
ОСНОВНИ ПРАВИЛА ЗА РАБОТА С МЕДИИТЕ
1. Какво ще напишат медиите за нас е НАША РАБОТА 2. Медиите не могат /а и не бива/ да бъдат контролирани. Независимите вършат по-добра работа /и за нас/. 3. Медиите са наш /понякога единствен/ съюзник.
9
ОСНОВНИ ПРАВИЛА ЗА РАБОТА С МЕДИИТЕ
1. Какво ще напишат медиите за нас е НАША РАБОТА 2. Медиите не могат /а и не бива/ да бъдат контролирани. Независимите вършат по-добра работа /и за нас/. 3. Медиите са наш /понякога единствен/ съюзник. 4. Ако не искате врагове, не фаворизирайте!
10
ОСНОВНИ ПРАВИЛА ЗА РАБОТА С МЕДИИТЕ
5. Няма добри и лоши новини – има новини и не-новини
11
ОСНОВНИ ПРАВИЛА ЗА РАБОТА С МЕДИИТЕ
5. Няма добри и лоши новини – има новини и не-новини 6. Новините за негативни събития понякога могат да се крият, но не завинаги. Намерете време, начин и подход да ги съобщите ПЪРВИ.
12
ОСНОВНИ ПРАВИЛА ЗА РАБОТА С МЕДИИТЕ
5. Няма добри и лоши новини – има новини и не-новини 6. Новините за негативни събития понякога могат да се крият, но не завинаги. Намерете време, начин и подход да ги съобщите ПЪРВИ. 7. Новините за позитивни събития МОГАТ да бъдат подминати или забравени. Не се хвалете, намерете някой, който да ги каже вместо Вас.
Сходни презентации
© 2024 SlidePlayer.bg Inc.
All rights reserved.