Основно училище“Христо Ботев“ с. Тича, общ. Котел, обл. Сливен

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
«Подкрепа за дуалната система на обучение“ 11-то заседание на Комитета за наблюдение гр. София, 29 май 2019 г.
Advertisements

156. ОбУ “Васил Левски” ou156.bg
СУ „СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ“
Състояние на ромската образователна интеграция:
СОУ „Иван Вазов“ град Мездра пилотно училище
ОБЯВА за учебната 2018/2019 година СУ „ОТЕЦ ПАИСИЙ“ГР. МАДАН
15 юни – 18 юни 2012 година К К “Албена”
Нови хоризонти и възможности по пътя към успешната реализация
СОУ “Отец Паисий” гр. Кърджали
ОЦЕНКА НА ИНДИВИДУАЛНИТЕ ПОТРЕБНОСТИ НА ДЕЦА И УЧЕНИЦИ ОТ ЕПЛР В ДЕТСКИТЕ ГРАДИНИ И УЧИЛИЩАТА, ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОПЪЛНИТЕЛНА ПОДКРЕПА ЗА ЛИЧНОСТНО.
“ТРИ СТЪПКИ КЪМ ЕДНА ЦЕЛ” Стратегия за взаимодействие със семейството на подготвителна група при ОДЗ “Мир” гр.Карнобат.
Препис на презентация:

Основно училище“Христо Ботев“ с. Тича, общ. Котел, обл. Сливен Главен вход Детска площадка

ВИЗИЯ НА УЧИЛИЩЕТО

Проект“ Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес“ На свое заседание Педагогическия съвет взема решение за участие – декември 2011 година Обща цел: подпомагане процеса на ефективно въвеждане на целодневната организация на учебния процес за ученици от I до VIII клас от средищните училища в страната. Целодневната органзация на учебния процес включва пълния образователен цикъл /задължителна подготовка, задължително– избираема подготовка, свободно-избираема подготовка, самоподготовка, отдих и игри, хранене/ за постигане на общодостъпно, базисно знание основано на принципите на справедливост, толерантност и перспективност.

Оборудва се пригодена стая за столова на учениците, като на 100% безплатно им се осигурява обяд Свободният отдих се организира на открито и в пригодения за целта физкултурен салон на училището Самоподготовката и заниманията по интереси се организират в класните стаи

Подобрения в материалната база със средства на проекта Обзавеждат се три отделни стаи за занимания по интереси. Ламиниранят паркет, масите с различни форми, столове, диван, бюра създават свежест, уют и възможности за иновативност в подходите и методите на възпитателите

Закупените забавни игри, цветни моливи, рисувателни блокчета , както и спортните уреди - топки, боксови ръкавици, фолейболни мрежи и други мотивират учениците

През 2013 година първокласници не скриват вълнението си пред своите родители при получаване на раниците с надписа на проекта, в който ще участват

Целодневната ангажираност на учениците подпомага правилното развитие на децата, дозира тяхната натовареност и същевременно възпитава. Часовете за организиран отдих започват непосредствено след часвете по ЗП и ЗИП.

Часовете по самоподготовка в условията на целодневно обучение заема важно място в образователно-възпитателния процес, защото те не само допринасят за правилното усвояване на учебното съдържание, но и съдействат за формиране на самостоятелни навици, развиване на умения и не на последно място – създават възможности за конструктивно съревнование чрез стимулирането на любознателността и стремежа към изява у учениците и толерантно взаимодействие .

Часовете за занимания по интереси са очаквани и желани от децата Часовете за занимания по интереси  са  очаквани и желани от децата . Темите в тях са свързани с  екологично и  здравно образование, родолюбие, естетически и  литературни дейности, дидактични и спортни игри, чрез които се реализират потребностите от изява и творческа свобода. Акцентира се на актуалните събития през годината, предстоящи празници, значими прояви в родното място

Целодневната организация на учебния ден  се провежда ефективно и благодарение на доброто партньорство между учители и възпитатели

Обхват на учениците в целодневна организация на учебния ден Важно за всички нас, преди всичко, е децата да посещават с желание полуинтернатните групи и  крайния резултат, който наблюдаваме – тяхната инициативност, толерантност в общуването  и широки усмивки.

Своята публичност проектът получава чрез участие на учениците във всички общоселски прзници и обичаи

През настоящата учебна година в училището ни вече възникват самостоятелните ученически инициативи , които недвусмислено говорят за устойчивост

Ученици посещават библиотеката в подготовката си за участие в състеанието на 23 април

В първия учебен ден на месец март ученици поздравяват кмета, администрацията на кметството в селото и читалищния секретар, като същевременно ги канят на празника си „ Ден на книгата - 23 април“ на който ще проведат и своето състезание