КАМПАНИЯ ЗА МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ

Slides:



Advertisements
Сходни презентации
Подготвяне на презентация Ноември 28, 2008 г.
Advertisements

СТРАТЕГИЯ НА РЕКЛАМНОТО ПОСЛАНИЕ
АДсървинг и измерване ефективността на онлайн рекламните кампании
Име: Популяризиране на предимствата за инвестиране в България
ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ “ПЕТЪР ПАРЧЕВИЧ“-ГРАД РАКОВСКИ
Промяна в потребителското поведение в условията на криза
Обща рамка на социално-икономическия анализ г.
Бъдещето на телевизията
Изпълнител: Клиент: Период:
ИНФОРМАЦИОНЕН СЕМИНАР 2
Сегментиране на пазара и позициониране на продукта
Препис на презентация:

КАМПАНИЯ ЗА МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ ПРЕЗЕНТАЦИЯ КАМПАНИЯ ЗА МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ

СЪДЪРЖАНИЕ 1. Продукт, фирма, марка, 2. Анализ на пазара 3. Конкуренция 4. Целеви пазарен сегмент 5. Позициониране на продукта / марката 6. Комуникационни цели 7. Предмет на рекламата и целева аудитория 8. Медиен план 9. Цели, аудитория и средства за Връзки с обществеността 10. Цели, аудитория и средства за стимулиране на продажбите 11. Цели, аудитория и средства за онлайн комуникационна кампания 12. Проект за уеб-сайт и сценарий 13. Проект за печатна реклама

Продукт, марка, фирма Същност и отличителни характеристики, полза за клиента Етап от жизнен цикъл Проект за лого, апел, наименование

Анализ на пазара Характеристика на пазара – географска, времева, продуктова Обем на пазара – реален и потенциален Характеристика на конкуренцията Тенденции в търсенето и пазарните дялове – темп на промяна Влияние на законодателство, околна среда, технологии

Конкуренция Вид на конкуренцията Настоящи и потенциални конкуренти Силни и слаби страни на трите основни конкуренти и тип конкуренти – пазарен лидер, последовател и т.н.

Целеви пазарен сегмент Географски и демографски характериски Психологически характеристики (стил на живот) Потенциален размер

Позициониране Критерии за позициониране Карта на потребителските възприятия

Комуникационни цели Избран модел на ефектите Избран модел на ефектите Конкретно измерими резултати, които се очакват

Предмет на рекламата и целева аудитория Съдържание - продукт, резултат-полза, атмосфера или стил на живот ИПП (изключително предложение за продажба) и аргументи, образи, ситуации Други дейности и функции на фирмата – етика, социална отговорност, ангажираност с обществени каузи, научни и изследователски дейности (ако има такива или могат да се използват в комуникациите)

Предмет на рекламата и целева аудитория Потребителски характеристики Честота на покупка и потребление, лоялност към марката, степен на убеденост и предпочитание, степен на информираност и познание за марката и продукта Канали и средства за комуникация и информация, които се ползват от аудиторията

Медиен план Ефирни медии - вид, време, предавания Печатни медии – вид, честота Външна реклама и др. – разположение, продължителност

Цели, аудитории и средства за Връзки с обществеността Цели на ПР кампанията Аудитории на ПР кампанията Средства и методи (събитието)

Цели, аудитории и средства за Стимулиране на продажбите Цели на кампанията за стимулиране на продажбите Целеви аудитории на кампанията за стимулиране на продажбите Средства и методи

Цели, аудитории и средства за онлайн комуникационната кампания Цели на онлайн комуникационната кампания Целеви аудитории на кампанията Средства и методи

Проект за сценарий Основна идея и предмет Ключови епизоди Образи, музика, текст и др.

Проект за уеб-сайт / страница Ключови параметри на съдържанието на уеб-сайта – менюта и др. Образи, снимки, ефекти

Проект за печатна реклама Видове печатни рекламни материали Съдържание на печатни материали