Изтегляне на презентация
Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте
1
Основно училище“Христо Ботев“ с. Тича, общ. Котел, обл. Сливен
Главен вход Детска площадка
2
ВИЗИЯ НА УЧИЛИЩЕТО
3
Проект“ Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес“ На свое заседание Педагогическия съвет взема решение за участие – декември 2011 година Обща цел: подпомагане процеса на ефективно въвеждане на целодневната организация на учебния процес за ученици от I до VIII клас от средищните училища в страната. Целодневната органзация на учебния процес включва пълния образователен цикъл /задължителна подготовка, задължително– избираема подготовка, свободно-избираема подготовка, самоподготовка, отдих и игри, хранене/ за постигане на общодостъпно, базисно знание основано на принципите на справедливост, толерантност и перспективност.
4
Оборудва се пригодена стая за столова на учениците, като на 100% безплатно им се осигурява обяд
Свободният отдих се организира на открито и в пригодения за целта физкултурен салон на училището Самоподготовката и заниманията по интереси се организират в класните стаи
5
Подобрения в материалната база със средства на проекта
Обзавеждат се три отделни стаи за занимания по интереси. Ламиниранят паркет, масите с различни форми, столове, диван, бюра създават свежест, уют и възможности за иновативност в подходите и методите на възпитателите
6
Закупените забавни игри, цветни моливи, рисувателни блокчета , както и спортните уреди - топки, боксови ръкавици, фолейболни мрежи и други мотивират учениците
7
През 2013 година първокласници не скриват вълнението си пред своите родители при получаване на раниците с надписа на проекта, в който ще участват
8
Целодневната ангажираност на учениците подпомага правилното развитие на децата, дозира тяхната натовареност и същевременно възпитава. Часовете за организиран отдих започват непосредствено след часвете по ЗП и ЗИП.
9
Часовете по самоподготовка в условията на целодневно обучение заема важно място в образователно-възпитателния процес, защото те не само допринасят за правилното усвояване на учебното съдържание, но и съдействат за формиране на самостоятелни навици, развиване на умения и не на последно място – създават възможности за конструктивно съревнование чрез стимулирането на любознателността и стремежа към изява у учениците и толерантно взаимодействие .
10
Часовете за занимания по интереси са очаквани и желани от децата
Часовете за занимания по интереси са очаквани и желани от децата . Темите в тях са свързани с екологично и здравно образование, родолюбие, естетически и литературни дейности, дидактични и спортни игри, чрез които се реализират потребностите от изява и творческа свобода. Акцентира се на актуалните събития през годината, предстоящи празници, значими прояви в родното място
11
Целодневната организация на учебния ден се провежда ефективно и благодарение на доброто партньорство между учители и възпитатели
12
Обхват на учениците в целодневна организация на учебния ден
Важно за всички нас, преди всичко, е децата да посещават с желание полуинтернатните групи и крайния резултат, който наблюдаваме – тяхната инициативност, толерантност в общуването и широки усмивки.
13
Своята публичност проектът получава чрез участие на учениците във всички общоселски прзници и обичаи
14
През настоящата учебна година в училището ни вече възникват самостоятелните ученически инициативи , които недвусмислено говорят за устойчивост
15
Ученици посещават библиотеката в подготовката си за участие в състеанието на 23 април
16
В първия учебен ден на месец март ученици поздравяват кмета, администрацията на кметството в селото и читалищния секретар, като същевременно ги канят на празника си „ Ден на книгата - 23 април“ на който ще проведат и своето състезание
Сходни презентации
© 2023 SlidePlayer.bg Inc.
All rights reserved.