Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте

Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте

Спортът като инструмент за изграждане и управление на корпоративната репутация Николай Бойков Client Service Manager.

Сходни презентации


Презентация по темата: "Спортът като инструмент за изграждане и управление на корпоративната репутация Николай Бойков Client Service Manager."— Препис на презентация:

1 Спортът като инструмент за изграждане и управление на корпоративната репутация
Николай Бойков Client Service Manager

2 КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ

3 SPECULUM

4 КОЕФИЦИЕНТ НА КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ
Емоционален апел Продукти и услуги Визия и ръководство Работна среда Финансови резултати Социална отговорност The Corporate Reputation Quotient of Harris-Fombrun е обширен и изчерпателен метод за измерване на корпоративната репутация.

5 КОЕФИЦИЕНТ НА КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ
Емоционален апел Работна среда Добро отношение към компанията Уважение към компанията Доверие в компанията Добре организирана Изглежда като комапания, на която е добре да си служител Доволни / лоялни служители Продукти и услуги Финансови резултати Защитава своите продукти / услуги Висококачествени продукти / услуги Разработва / предлага иновативни продукти /услуги Предлага стойностни / полезни продукти ( good value) Финансов отчет Прогнози за бъдещо развитие Изпреварва конкурентите си Предлага стойностни / полезни продукти ( good value) Визия и ръководство Социална отговорност Отличен мениджърски екип Ясна визия за бъдещето Открива /възползва се от възможностите, които пазара предлага Подкрепя благородни каузи Отговорно поведение Отнася се добре към хората

6

7 КОЕФИЦИЕНТ НА КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ
Емоционален апел Работна среда Добро отношение към компанията Уважение към компанията Доверие в компанията Добре организирана Изглежда като комапания, на която е добре да си служител Доволни / лоялни служители Продукти и услуги Финансови резултати Защитава своите продукти / услуги Висококачествени продукти / услуги Разработва / предлага иновативни продукти /услуги Предлага стойностни / полезни продукти ( good value) Финансов отчет Прогнози за бъдещо развитие Изпреварва конкурентите си Визия и ръководство Социална отговорност Отличен мениджърски екип Ясна визия за бъдещето Открива /възползва се от възможностите, които пазара предлага Подкрепя благородни каузи Отговорно поведение Отнася се добре към хората

8 СПОРТ СПОРТЪТ КАТО КОМУНИКАЦИОНЕН ИНСТРУМЕНТ транслиране на емоцията
към компанията изграждане на позитивна нагласа към компанията СПОРТ насърчаване на служителите подкрепа за марката/ите

9 КАК ИЗГЛЕЖДА ВСИЧКО ТОВА ПРИЛОЖЕНО
КАК ИЗГЛЕЖДА ВСИЧКО ТОВА ПРИЛОЖЕНО НА ПРАКТИКА

10 ИВЕТ ЛАЛОВА

11 Пример 1 бързина динамика успех младост ИВЕТ ЛАЛОВА сила воля устрем

12 АЛБЕНА ДЕНКОВА МАКСИМ СТАВИСКИ

13 Пример 2

14 Пример 2 АЛБЕНА ДЕНКОВА МАКСИМ СТАВИСКИ европейски шампиони динамика
успех грация АЛБЕНА ДЕНКОВА МАКСИМ СТАВИСКИ сила вдъхновение воля

15 ГОЛФ

16 Пример 3

17 Пример 3 ГОЛФ престиж открити взаимоотношения успех индивидуализъм
концентрация последователност

18 КРУМ ДОНЧЕВ

19 Пример 4 скорост динамика воля мощ КРУМ ДОНЧЕВ дух работа в екип

20 Благодаря за вниманието

21


Изтегли ppt "Спортът като инструмент за изграждане и управление на корпоративната репутация Николай Бойков Client Service Manager."

Сходни презентации


Реклама от Google