Изтегляне на презентация
Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте
1
27 юни 2019 г., к. к. Боровец Хотел „Рила“, зала „Боровец и Мусала“
Заключителна конференция Мандат 2015 – 2019 Дискусионен форум: експертизата на секретарите и експертите 27 юни 2019 г., к. к. Боровец Хотел „Рила“, зала „Боровец и Мусала“
2
Община Родопи с иновативна телекомуникационна услуга
Община Родопи с иновативна телекомуникационна услуга
3
Иновативната администрация в услуга на гражданите
Една от целите ни е модернизиране на общината във всеки един аспект и максимално да улесним достъпа на жителите до услугите на администрацията. От началото на 2018 година: Оптимизирахме и обновихме интернет страницата си на ниво управление на процеси, прилагане и обработка на информация. Предоставихме иновативна телекомуникационна услуга с възможност на гражданите да осъществят връзка с администрацията безплатно и удобно.
4
Иновативната администрация в услуга на гражданите
Какво наложи промените? Възможността да улесним връзката между администрацията ни и гражданите на общината като: Спестено време, усилия и финансови средства на жителите в търсене на правилният служител и телефон за контакт. Получаване на информация за движение на преписки Точна информация за услуги, телефони за контакти, кметства и институции. Получени множество сигнали от несъществуващи личности и с неистинно съдържание.
5
Иновативната администрация в услуга на гражданите
Внедрихме: Предоставяне на услуга за безплатна телефонна комуникация, между гражданите и администрацията на общината, с цел предоставяне на гражданите улеснен достъп до услугите на община Родопи.
6
Иновативната администрация в услуга на гражданите
Системата ни дава възможност: Да използваме вече съществуващи телефони и номера. Free Call разговорите се получават на посочените от нас телефони. Граждани от всички държави от цял могат да избират напълно безплатно посочените за контакт телефони. Разговорите, могат да бъдат записани и съхранявани за период от 1 месец. Така, че да се прослушат при нужда. Показване на географската локация, мястото, от което е осъществено обаждането. Връзката със сървърите на freecallinc.com е криптирана. Всички данни са криптирани и са достъпни единствено за притежателя на паролата за достъп. Системата има сертификат за сигурност GeoTrust.
7
Иновативната администрация в услуга на гражданите
Така изглежда бутона за безплатно обаждане и съобщение:
8
Иновативната администрация в услуга на гражданите
Изглeд на Free Call Линк на страница за контакти. Предоставя допълнителна възможност, с която телефоните на сайта са превърнати в Линкове за безплатно обаждане. Тоест, когато посетителя натисне на линка, се свързва (безплатно от цял свят) с посочения телефон.
9
Иновативната администрация в услуга на гражданите
Административен панел Проследява статистика за обажданията и съобщенията през лесния за ползване административен панел.
10
Иновативната администрация в услуга на гражданите
Виждаме пълна информация за обажданията, включително географската локация на обаждащия се:
11
Иновативната администрация в услуга на гражданите
Запис на разговорите ни дава възможност да прослушаме отново всеки един разговор.
12
Иновативната администрация в услуга на гражданите
Чрез системата: имаме възможност да определим местоположението на лицето, което подава сигнал и/или осъществява разговор. всеки разговор се записва, което ни дава възможност да следим и за качеството на обслужване, отношението на служителите, както и към тях. Да получим обратна връзка. след работно време, системата дава възможност за улеснено изпращане на сигнала към пощата на общината. при липса на микрофон в устройството, от което гражданите желаят да осъществят разговор, системата дава възможност гражданите да оставят телефон за контакт, на който администрацията да върне обаждане в рамките на 10 минути.
13
Иновативната администрация в услуга на гражданите
БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИМАНИЕТО!
Сходни презентации
© 2024 SlidePlayer.bg Inc.
All rights reserved.