Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте

Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте

Изпълнител: Клиент: Период:

Сходни презентации


Презентация по темата: "Изпълнител: Клиент: Период:"— Препис на презентация:

1 Изпълнител: Клиент: Период:
Кампания Сподели книга за лятото Изпълнител: Клиент: Период: Сивитас България The Mall

2 Концепцията: The Mall не само като място за пазаруване, а и за личностно развитие и социални комуникации Идеята: “библиотека” за споделяне на книги Резултатът: 3000 – 4000 разменени книги, значителна достигната аудитория Какво и колко

3 Комуника-ционна ситуация
Четенето на книги в съвременния дигитален свят е важно да бъде съхранено Лятото, когато хората са по-свободни, четат повече Търговските центрове имат пространство, което може да бъде “оползотворено” и голямо движение на хора

4 Стратегия Преживяването от хубава книга си заслужава да бъде споделено
Възможно ли е четенето и пазаруването да съжителстват под един покрив? Да! Решението: кампания “Сподели книга за лятото” – не в книжарница, а на не-очевидно място - в The Mall От 10 юли до 14 септември 2013 г. посетителите можеха в специално обособена и предварително заредена с 50 актуални заглавия „библиотека” на първия етаж да оставят своя книга и да вземат друга, за да я прочетат. Стратегия

5 Цели на кампанията Цели на кампанията:
Информиране на публиките за възможността за размяна на книги Затвърждаване на имиджа на The Mall като място, където се провеждат разнообразни инициативи Повишаване на културата на четене сред хората Позициониране на The Mall като компания, която предлага разнообразни и атрактивни преживявания

6 Как се съчетават четенето и пазаруването
Как се съчетават четенето и пазаруването? Като съчетаем и други на пръв поглед далечни неща и Изберем за лице на кампанията – актьор, а не писател – Ивайло Захариев? “Изпратим” момичета на плаж – не да пият коктейли, а да четат? “Повикаме” Дядо Коледа да раздава подаръци през лятото? Партньорства: Orange center AzCheta.com Медийни партньорства Комуникация в социалните медии Реализация

7 Медийно събитие и видео
Медийно събитие за старт на инициативата – около 30 представители на медии, блогъри Ивайло Захариев пръв сподели книга от библиотеката Журналистите също го направиха Видео интервюта на тема „Сподели мислите си, сподели книга” с посетители на The Mall Медийно събитие и видео

8 Момичета четат на плажа
Момичета по бански на шезлонг на импровизиран „плаж” с палми на входа на The Mall четоха книги от библиотеката и разказваха за кампанията. Привличаха вниманието на посетителите с въпроси от типа на „Обичате ли да четете на плажа?” и „Какво ще кажете за идеята да разменяте книги с непознат?”

9 Дядо Коледа през лятото
Дядо Коледа с къси панталони и джапанки подаряваше книги от огромен чувал и раздаваше информационни материали Предизвика много усмивки, минувачите си правиха снимки с него и го изпращаха с „Весели празници” 150 подарени книги, близо 600 души – директно

10 Резултати Резултати: 3000 – 4000 разменени книги
5 ТВ репортажи и участия, 61 публикации в печатни и онлайн медии Кампанията достигна до голяма потенциална аудитория: 750 000 души, посещаващи средно месечно The Mall 945 000 души аудитория на медиите, които са отразили кампанията 105 000 фена на фейсбук страницата на The Mall

11 Благодаря!


Изтегли ppt "Изпълнител: Клиент: Период:"

Сходни презентации


Реклама от Google