Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте

Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте

Интелигентният град – с Акстър

Сходни презентации


Презентация по темата: "Интелигентният град – с Акстър"— Препис на презентация:

1 Интелигентният град – с Акстър
Здравейте, казвам се Тодор Михайлов и съм софтуерен инженер в Софтуерна група Акстър. Днес ще Ви представя нашата визия за интелигентният град.

2 В Научно-Изследователска Лаборатория по ГИС и Компютърна графика към Научно изследователски сектор на Технически университет София Акстър = НИЛ по КГ и ГИС

3 софтуерни решения за администрацията
30 софтуерни решения за администрацията Имаме реализирани 30 софтуерни решения за администрацията

4 153 12 20+ Общини Области Ведомства
Хората, които използват нашите продукти ни познават, а другите сигурно са чували за нас. Имаме софтуерни продукти в 153 общини, 12 области и 20 ведомства, включващи агенции, министерства, електроразпределителни дружества и Администрацията на Президентът на Република България 153 12 20+ Общини Области Ведомства

5 Умният град изисква умна администрация
Умният град изисква умна администрация Нашата визия е, че “Умният град изисква умна администрация”

6 Умната администрация е Е-администрация

7 3 критерия за е-администрация
Опитът показва, че за интелигентната администрация има 3 основни правила

8 1. Използва софтуер за всички дейности 2
1. Използва софтуер за всички дейности 2. Предлага е-решения за гражданите 3. Грижи се за данните си Това са : 1.Използване на софтуер за всички дейности 2.Прелага умни решения за гражданите 3.Грижи се за целостта на данните си и за тяхното съхранение

9 ХРАНЕНЕ в ДЕТСКИ ГРАДИНИ и СОЦИАЛНИ ДОМОВЕ
Е-АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ WEB WEB ПОРТАЛ АКСТЪР КМЕТСТВА НОТИФИКАТОР ДЕЛОВОДНА СПРАВКА ПУБЛИЧНИ РЕГИСТРИ WEB ГИС АКСТЪР SMS админ АКСТЪР КОНТРОЛ АКСТЪР CLOUD BACKUP АКСТЪР ОФИС – ДЕЛОВОДНА СИСТЕМА АКСТЪР Е - ПОДПИС АКСТЪР PKI ФРОНТ АКСТЪР ГИС КАДАСТЪР АКСТЪР УЛИЧНО ОСВТЛЕНИЕ ГИС ХРАНЕНЕ в ДЕТСКИ ГРАДИНИ и СОЦИАЛНИ ДОМОВЕ МЛЕЧНИ КУХНИ BackOffice: ГИС: Предоставяме решения за управление на ГИС-а на администрациите. ФРОНТ ЗА ФРОНТ офисът предлагаме система за управление на документооборота и решения за подписване на електронни документи, вътре в администрацията Администриране Тъй като се грижим за цялостното осигуряване на администрацията, предлагаме системи за администрирране и сигурност на данните. Уеб Имаме широк набор от уеб решения, включващи, уеб деловодна справка, публикуване на публичните регистри от системите Акстър, Уеб базиран гис, Система за изпращане на кратки текстови съобщения, Уеб портал на администрацията. Предлагаме решение за включване на кметствата на общината в цялостния документооборот. Система за известяване на служителите по различни канали. Уеб административни услуги за гражданите и бизнеса ТЕМИДА ДОГОВОРИ И ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ BACK ОФИС ЕТАЖНА СОБСТВЕНОСТ НАКАЗ. ПОСТАНОВЛЕНИЯ ЖИЛИЩНА КАРТОТЕКА ТЪРГОВИЯ ВЗЕМАНИЯ ИМОТИ НАЕМИ КАСА

10 Пълен набор от програми за администрацията
Предлагаме пълен набор от програми за администрацията

11 Градът - това са гражданите
През 2013 хората дадоха ясно да се разбере, че те представяляват града като цяло Градът - това са гражданите

12 Портал за web административни услуги за гражданите и бизнеса
АКСТЪР Е-УСЛУГИ Един от основните ни продукти в тази насока е АКСТЪР Е-УСЛУГИ - порталът за електронни административни услуги Портал за web административни услуги за гражданите и бизнеса

13 Единен портал – auslugi.com
Предлагаме единен порал за електронни услуги Може да съдържа портали за много администрации Позволява един гражданин да подава услуги към много администрации с един и същи акаунт Намира се на сървър на АКСТЪР и не е необходим сървър на администрацията Единен портал – auslugi.com

14 Децентрализирани е-услуги
Порталът може да бъде инсталиран на уеб сървър на администрацията. Потребителите се регистрират за съответния портал Администрацията трябва да поддържа собствен сървър Като в този режим предлага Услуги за една администрация Разположен е на сървър на администрацията Собствен адрес на администрацията Децентрализирани е-услуги

15 Единен, централизиран портал – auslugi.com
Ето как излгежда началната страница на портала – виждат се всички наши клиенти Единен, централизиран портал – auslugi.com

16 Това което предлагаме е съвременен уеб интерфейс
Е-услуги портал

17 Специализирани бланки за електронни административни услуги
Специализирани заявления за електронни услуги Специализирани бланки за електронни административни услуги

18 Верификация на потребителя
Възможност за верификация на потребителя с име и парола, електронно подписване на документите и персонален код за достъп, с който може да се подават и услуги без електронен подпис. Име и парола Код за достъп Електронен подпис

19 Няколко начина за плащане
Предлагаме няколко начина на плащане на услугите – по банков път и електронно чрез E-pay и PayPal PayPal.com По банков път Epay.bg

20 Технологични карти за всички административни услуги
Постъпилите услуги се обработват по технологични карти Технологични карти за всички административни услуги

21 КОМПЛЕКСНИ УСЛУГИ Предоставяме възможност за комплексни услуги, чрез комуникация между различни администрации

22 Е-услуги на разумна цена
Характерно за нашите услуги е, че те са на разумна цена Е-услуги на разумна цена

23 Бързо създаване на определен брой услуги
Нещата са организирани така, че можем бързо и лесно да създадем определен брой услуги за дадена администрация Бързо създаване на определен брой услуги

24 над 15 работещи портала за електронни услуги
над 15 работещи портала за електронни услуги В момента имаме над 20 реализирани портала за електронни услуги

25 e-услугите, които работят
Характерно за нашите услуги, е че те работят. Възможно е да срещаме трудности някъде, но постоянно подобряваме системите

26 Каква е тайната?

27 Тайната Е-УСЛУГИ ПОРТАЛ Документооборотна система Технологични вериги
10% Е-УСЛУГИ ПОРТАЛ Документооборотна система Технологични вериги Каква е тайната за успеха на АКСТЪР Е-УСЛУГИ. Всъщност уеб порталът за подаване на електронни административни услуги представлява 10-15% от цялата система. Ние разчитаме на документооборотната система на общината, която служителите вече познават добре, на технологичните вериги, които вече се използват и на модул за комуникация. 90% Комуникация с други администрации

28 Другите решения, просто не работят…

29 …или се разпространяват “безплатно”, но са свързани с
множество скрити изисквания, огромни усилия и други разходи. Или се разпространяват безплатно, но са свързани с много скрити изисквания и изискват огромни усилия, включително, дублиране на документооборота от друга система

30 3 основни продукта Ние предлагаме 3 основни продукта, благодарение на които нещата се случват

31 Акстър Офис Акстър Комуникатор
Това са Портал за е-услуги Акстър Офис Акстър Комуникатор Портал за е-услуги Акстър Офис Акстър Комуникатор

32 Как работи: Гражданин подава електронното заявление. То постъва в порталът за е-услуги Заявлението се изпраща до съответната организация, към която се отправя. При нужда от намесване на друга организация , документът се изпраща към нея. Когато втората администрация е изпълнила нейната част от услугата връща резултата и той се изпраща към уеб портала

33 Документооборотна система на умната e-администрация
Акстър Офис Документооборотна система на умната e-администрация

34 150 администрации

35 Новата версия Акстър Офис
Бърза, с много екстри и готова за е-услуги

36 Решение за комплексни административни услуги
Акстър Комуникатор Решение за комплексни административни услуги

37 Връзка между документооборотни системи на различни администрации

38 Как да се сдобием с е-услуги?

39 Новата версия на Акстър Офис = 80% от пътя за въвеждане на е-услуги
Новата версия на Акстър Офис = 80% от пътя за въвеждане на е-услуги

40 „Най-добре се обадете на АКСТЪР“
Ако искате електронни услуги -  (02) ,

41 10 е-услуги за 10 работни дни
Създаване на нов портал за клиенти на Акстър с последната версия на Акстър Офис

42 Мобилно решение за съвестните граждани
Акстър разработва и ново иновативно мобилно приложение за съвестните граждани

43 за докладване на неспешни сигнали чрез мобилен телефон
Кмете, виж! Платформа за докладване на неспешни сигнали чрез мобилен телефон „Кмете, виж!“ е платформа за лесно докладване на неспешни сигнали от различно естество към общинските администрации. Например – дупка в асфалта пред Вашия дом, счупена катерушка, разпилян боклук, неправилно паркиран автомобил. Докладването се извършва през уеб ( и/или мобилно приложение, което позволява гражданите да направят снимки и да дадат кратко описание. Информацията се изпраща на сървър, който в зависимост от местоположението и ключови думи класифицира проблема и го насочва към съответната общинска администрация (за София към съответния район) по различни канали. Сигналът може да се заведе автоматично в документооборотната система или да се изпрати на официалния е-мейл на общината. Гражданинът предоставя контакти, на които може да получава информация за статуса на проблема.

44 Как работи Община 1 Община 2 Акстър Админ Община 3
Системата скъсява разстоянието между гражданите и тяхната администрациите и повишава възможността да се докладват проблеми и сигнали, като окуражава гражданите. Известно е, че когато един съвестен гражданин види някакъв проблем и има желание да го докладва, той трябва да изразходва доста усилия и нерви, за да се получи резултат. Все още за страната единен телефон за неспешни повиквания няма реализиран. Мобилното приложение „Кмете, виж!“ , позволява да се изпрати информация за проблема с няколко лесни стъпки, без да е нужно да се търси точния телефон на съответната служба на съответната общинска администрация, като гражданинът е уверен, че сигналът ще стигне където трябва. Фактът, че има обратна връзка позволява на гражданите да контролират действията на администрацията. Община 2 Как работи Община 3

45 Повишава доверието на гражданите

46 За града, който се интересува от мнението на гражданите

47 Безплатно с новата версия на Акстър Офис и Е-Услуги
Безплатно с новата версия на Акстър Офис и Е-Услуги

48 Интелигентна е тази администрация, която използва съвременен софтуер и пази данните си

49 Какво става ако системите не работят, a гражданинът чака?
Гражданинът е разочарован Служителят -отчаян Какво става ако системите не работят, a гражданинът чака?

50 Системите не трябва да спират

51 Работата на системите може да спре при:
Срив в системите Загуба на данни поради развален хард диск Хакерска атака Липса на администратор в по-малките администрации и др.

52 3 решения на проблемите

53 Отдалечено администриране на системите Акстър
Акстър предлага отдалечено администриране Отдалечено администриране на системите Акстър

54 За всеки клиент с извънгаранционно обслужване

55 Акстър Контрол Система за ранно откриване на проблеми

56 Открива проблемите преди да се появят

57 как работи Компютър с клиент 1 проблем Компютър с клиент 2 проблем
Компютър с клиент 3 проблем уведомление Открит е проблем как работи

58 Уведомява администраторите чрез SMS или e-mail

59 Наблюдение от специалист на Акстър

60 И все пак…

61 …е добре да имаме резервен план

62 Услуга за архивиране на данните
Акстър Cloud Backup Услуга за архивиране на данните

63 3 пъти дневно

64 Архивирането може да спаси данните на администрацията при срив

65 @acstre в Twitter – Е-Услуги – Кмете Виж (02) , (02)

66 Адрес: София 1797, жк. Дървеница, бул. "Кл
Адрес: София 1797, жк. Дървеница, бул. "Кл. Охридски" №8, Технически Университет бл. 2, ет. 5, лаб. 2520, 2518, 2530 Телефон за връзка и заявки: (02) , (02)


Изтегли ppt "Интелигентният град – с Акстър"

Сходни презентации


Реклама от Google