Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте

Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте

Бъдещето на телевизията

Сходни презентации


Презентация по темата: "Бъдещето на телевизията"— Препис на презентация:

1 Бъдещето на телевизията
Конкуренция на съдържание или Конкуренция на технологии

2 Традиционни медии- функции
радиото информира, телевизията показва, вестникът анализира и интерпретира.

3 Медиите и интернет Бъдещето в което вероятно традиционните медии - вестник, радио и телевизия - ще бъдат изместени от Интернет.

4 Медиите и интернет Защо да имаш много отделни устройства, когато всичко може да се обедини в един единствен компактен и преносим лаптоп и да бъде приемано чрез Интернет?

5 Резултатът ? От противопоставянето на Интернет и традиционните медии печели най-вече потребителят

6 Малко ретроспекция Вътрешни (собствени) телевизионни продукции

7 Малко ретроспекция Брой заглавия

8 Новите формати в телевизионното съдържание
Мода или Закономерно явление

9 Практиката в някои европейски държави
Използване на програмни формати и идеи които нарушават човешкото достойнство представят участниците като хора, които са напълно лишени от личен живот Участниците неоснователно са подложени на физическо и психологическо страдание

10 Причините ? развиващата се, конкурентна програмна политика, създадена да защитава пазарния дял; повишаването на икономическия потенциал и приходите на телевизионните програми

11 Друг проблем... Авторско правна защита на определен “телевизионен формат” („Стани Богат”, ”Форт Боаяр”,”Пълна промяна”,”Мюзик Айдъл” и др.) аудио-визуално произведение по смисъла на ЗАПСП; Търговската марка на предаването- съгласно Международната класификация към Конвенцията от Ница Форматът на предаването обаче не подлежи на самостоятелна правна закрила режисьора, сценариста и оператора на предаването авторът на оригиналната музика (ако е използвана такава), авторът на диалога между водещите, създателят на използваната сценография

12 Технологична конкуренция за достъп до телевизионни съдържание

13 Европейския телевизионен пазар
Достъп до телевизионно съдържание чрез:

14 Тотален брой клиенти на кабелна телевизия в Европа
Тотален брой клиенти на кабелна телевизия в Европа в 27-те държави членки

15 Общ брой клиенти на цифрова кабелна телевизия
Total Cable TV Customers : 64.7 million Analogue Cable TV Customers: 50.8 million Digital Cable TV Customers : 13.9 million

16 Телевизията и кабелния пазар в Европа
растеж на приходите

17 Новите технически решения за достъп до телевизионно съдържание
Нови субекти на конкуренцията - ІР телевизионни услуги DSL оператори които навлизат на “домашния пазар” традиционно запазен до сега за кабелните оператори Мобилни оператори които предлагат достъп до телевизионни програми

18 Цифрова телевизия стандартът Digital Video Broadcasting
DVB-S - цифрова сателитна телевизия DVB-T - цифрова ефирна наземна телевизия DVB-C - цифрова кабелна телевизия DVB-H за цифрова мобилна телевизия

19 ПРЕДАВАНЕ И ПРЕПРЕДАВАНЕ ?
Проблемът –законът не е готов да отговори на разнообразието от технологични решения за достъп до телевизионно съдържание и се създава неравнопоставеност

20 Бъдещето.... Интерактивност Мултимедийни продукти
Възможности за избор на потребителя

21 Благодаря за вниманието
Магдалена Георгиева – изпълнителен директор на АБКО


Изтегли ppt "Бъдещето на телевизията"

Сходни презентации


Реклама от Google