Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте

Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте

ПОКОЛЕНИЕТО К И ГОДИНАТА К КАПИТАЛ ДНЕВНИК.

Сходни презентации


Презентация по темата: "ПОКОЛЕНИЕТО К И ГОДИНАТА К КАПИТАЛ ДНЕВНИК."— Препис на презентация:

1 ПОКОЛЕНИЕТО К И ГОДИНАТА К КАПИТАЛ ДНЕВНИК

2

3 Fortune story FORTUNE ФЕВРУАРИ 1930

4 КАПИТАЛ ДНЕВНИК МАРТ 2009

5 “Кризата ме промени в няколко насоки
“Кризата ме промени в няколко насоки. Започнах да се интересувам повече от икономиката в България и в световен мащаб…” Слави, 6 март 2009 от форум на КАПИТАЛ

6 “The Old Media are the New Media
“The Old Media are the New Media. No matter what package journalism comes in, it is the content that is important...” What we need is not old- or new-media fights but better journalism. Our core business is not printing. It’s journalism.

7 DNEVNIK.BG бързи новини, реакции, снимки, връзки ВЕСТНИК ДНЕВНИК селекция, коментари и контекст CAPITAL.BG най-важното на фокус и в развитие ВЕСТНИК КАПИТАЛ тема на седмицата, анализи и прогнози СЪБИТИЯ бизнес конференции

8 40 000 11 000 ТИРАЖ 6 000 АБОНАТИ 92% БИЗНЕС АБОНАТИ
ВЕСТНИК ДНЕВНИК ТИРАЖ 6 000 АБОНАТИ 92% БИЗНЕС АБОНАТИ 40 000 АКУМУЛИРАНА АУДИТОРИЯ 4 ДУШИ ЧЕТАТ ЕДНО КОПИЕ

9 50 000 6 400 000 DNEVNIK.BG УНИКАЛНИ БРАУЗЪРИ НА ДЕН ИМПРЕСИИ НА МЕСЕЦ
Nielsen Online, март 2009

10 80 000 27-28 000 ТИРАЖ 7 000 АБОНАТИ 90% БИЗНЕС АБОНАТИ
ВЕСТНИК КАПИТАЛ ТИРАЖ 7 000 АБОНАТИ 90% БИЗНЕС АБОНАТИ 80 000 АКУМУЛИРАНА АУДИТОРИЯ 3 ДУШИ ЧЕТАТ ЕДНО КОПИЕ

11 20 000 1 800 000 CAPITAL.BG ИМПРЕСИИ НА МЕСЕЦ НА ДЕН УНИКАЛНИ БРАУЗЪРИ
Nielsen Online, март 2009

12 КАПИТАЛ + ДНЕВНИК = седмична аудитория на месец

13 КАПИТАЛ vs ДНЕВНИК 12%

14 КОИ И КАКВИ СА ТЕЗИ ХОРА ?

15 ПОКОЛЕНИЕТО К КОСМОПОЛИТИ КАРИЕРИСТИ КОРУПЦИЯТА - ЛИЧЕН ВРАГ
КОНКУРЕНЦИЯ КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ КРЕДИТНИ КАРТИ КОМПЕТЕНТНИ КОМПРОМИС Иван Кръстев КАПИТАЛ 2001

16 86% В АКТИВНА ВЪЗРАСТ 76% ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ 50% МЕНИДЖЪРИ
ВЕСТНИК КАПИТАЛ 86% В АКТИВНА ВЪЗРАСТ 76% ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ (ЗА СТРАНАТА Е 14%) 50% МЕНИДЖЪРИ 24% ПОЛУЧАВАТ НАД 1000 ЛЕВА ( ЗА СТРАНАТА СРЕДНО 2%) Алфа Рисърч, май 2008

17 71% 18-40 ГОДИШНИ 60% ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ 13% МЕНИДЖЪРИ 8% СОБСТВЕНИЦИ
CAPITAL.BG 71% ГОДИШНИ 60% ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ (ЗА СТРАНАТА Е 14%) 13% МЕНИДЖЪРИ 8% СОБСТВЕНИЦИ 24% ПОЛУЧАВАТ НАД 1000 ЛЕВА ( ЗА СТРАНАТА СРЕДНО 2%) Nielsen Online, март 2009

18 ВЕСТНИК КАПИТАЛ vs CAPITAL.BG 18%

19 ВЕСТНИК КАПИТАЛ + CAPITAL.BG
АУДИТОРИИТЕ ПО ВЪЗРАСТ

20 75% 18-50 ГОДИШНИ 78% ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ 51% МЕНИДЖЪРИ
ВЕСТНИК ДНЕВНИК 75% ГОДИШНИ 78% ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ (ЗА СТРАНАТА Е 14%) 51% МЕНИДЖЪРИ 26% ПОЛУЧАВАТ НАД 700 ЛЕВА ( ЗА СТРАНАТА СРЕДНО 1%) Алфа Рисърч, май-юни 2007

21 76% 18-45 ГОДИШНИ 56% ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ 17% МЕНИДЖЪРИ
DNEVNIK.BG 76% ГОДИШНИ 56% ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ (ЗА СТРАНАТА Е 14%) 17% МЕНИДЖЪРИ 21% ПОЛУЧАВАТ НАД 1000 ЛЕВА ( ЗА СТРАНАТА СРЕДНО 2%) Nielsen Online, март 2009

22 ВЕСТНИК ДНЕВНИК vs DNEVNIK.BG 22%

23 ВЕСТНИК ДНЕВНИК + DNEVNIK.BG
АУДИТОРИИТЕ ПО ВЪЗРАСТ

24 50% ЧЕТАТ ОТ 1-3 ГОДИНИ 24% НАД 500 ЛЕВА 50% ЧЕТАТ 1-3 ГОДИНИ
2005 ДНЕВНИК 50% ЧЕТАТ ОТ 1-3 ГОДИНИ 24% НАД 500 ЛЕВА 2007 ДНЕВНИК 50% ЧЕТАТ 1-3 ГОДИНИ 26% НАД 700 ЛЕВА Алфа Рисърч, 2005, Следващо изследване на аудиторията на Дневник – 2009г. Алфа Рисърч, 2005, 2007

25 48% ЧЕТАТ ОТ 1-3 ГОДИНИ 20% НАД 700 ЛЕВА 45% ЧЕТАТ ОТ 1-3 ГОДИНИ
2006 КАПИТАЛ 48% ЧЕТАТ ОТ 1-3 ГОДИНИ 20% НАД 700 ЛЕВА 2008 КАПИТАЛ 45% ЧЕТАТ ОТ 1-3 ГОДИНИ 24% НАД 1000 ЛЕВА Алфа Рисърч, 2006, Следващо изследване на аудиторията на Капитал – 2010г.

26 ПРЕТЕНЦИИ ДОВЕРИЕ ПРЕСТИЖ 5-18 ПЪТИ ПОВЕЧЕ

27 economedia.bg


Изтегли ppt "ПОКОЛЕНИЕТО К И ГОДИНАТА К КАПИТАЛ ДНЕВНИК."

Сходни презентации


Реклама от Google