Изтегляне на презентация
Презентацията се зарежда. Моля, изчакайте
ПубликувайЕвгения Кабаиванска
1
Спортът като инструмент за изграждане и управление на корпоративната репутация
Николай Бойков Client Service Manager
2
КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ
3
SPECULUM
4
КОЕФИЦИЕНТ НА КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ
Емоционален апел Продукти и услуги Визия и ръководство Работна среда Финансови резултати Социална отговорност The Corporate Reputation Quotient of Harris-Fombrun е обширен и изчерпателен метод за измерване на корпоративната репутация.
5
КОЕФИЦИЕНТ НА КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ
Емоционален апел Работна среда Добро отношение към компанията Уважение към компанията Доверие в компанията Добре организирана Изглежда като комапания, на която е добре да си служител Доволни / лоялни служители Продукти и услуги Финансови резултати Защитава своите продукти / услуги Висококачествени продукти / услуги Разработва / предлага иновативни продукти /услуги Предлага стойностни / полезни продукти ( good value) Финансов отчет Прогнози за бъдещо развитие Изпреварва конкурентите си Предлага стойностни / полезни продукти ( good value) Визия и ръководство Социална отговорност Отличен мениджърски екип Ясна визия за бъдещето Открива /възползва се от възможностите, които пазара предлага Подкрепя благородни каузи Отговорно поведение Отнася се добре към хората
7
КОЕФИЦИЕНТ НА КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ
Емоционален апел Работна среда Добро отношение към компанията Уважение към компанията Доверие в компанията Добре организирана Изглежда като комапания, на която е добре да си служител Доволни / лоялни служители Продукти и услуги Финансови резултати Защитава своите продукти / услуги Висококачествени продукти / услуги Разработва / предлага иновативни продукти /услуги Предлага стойностни / полезни продукти ( good value) Финансов отчет Прогнози за бъдещо развитие Изпреварва конкурентите си Визия и ръководство Социална отговорност Отличен мениджърски екип Ясна визия за бъдещето Открива /възползва се от възможностите, които пазара предлага Подкрепя благородни каузи Отговорно поведение Отнася се добре към хората
8
СПОРТ СПОРТЪТ КАТО КОМУНИКАЦИОНЕН ИНСТРУМЕНТ транслиране на емоцията
към компанията изграждане на позитивна нагласа към компанията СПОРТ насърчаване на служителите подкрепа за марката/ите
9
КАК ИЗГЛЕЖДА ВСИЧКО ТОВА ПРИЛОЖЕНО
КАК ИЗГЛЕЖДА ВСИЧКО ТОВА ПРИЛОЖЕНО НА ПРАКТИКА
10
ИВЕТ ЛАЛОВА
11
Пример 1 бързина динамика успех младост ИВЕТ ЛАЛОВА сила воля устрем
12
АЛБЕНА ДЕНКОВА МАКСИМ СТАВИСКИ
13
Пример 2
14
Пример 2 АЛБЕНА ДЕНКОВА МАКСИМ СТАВИСКИ европейски шампиони динамика
успех грация АЛБЕНА ДЕНКОВА МАКСИМ СТАВИСКИ сила вдъхновение воля
15
ГОЛФ
16
Пример 3
17
Пример 3 ГОЛФ престиж открити взаимоотношения успех индивидуализъм
концентрация последователност
18
КРУМ ДОНЧЕВ
19
Пример 4 скорост динамика воля мощ КРУМ ДОНЧЕВ дух работа в екип
20
Благодаря за вниманието
Сходни презентации
© 2024 SlidePlayer.bg Inc.
All rights reserved.